5. října 2014

Fotoprojekt podzim/zima 2014/15

Lajkněte mi FB stránku, já pak budu mít lepší náladu! :))
Nemám ráda chladno, zimu, mokro, vlhko, nudu a tohle všechno se bohužel objevuje na podzim a v zimě. Od tý doby, co fotím (tj. od zimy 2011), vymýšlím si na každej konec a začátek roku nějaký vlastní "projekty". On ten čas pak rychlejš utíká, poznáte zajímavý lidi, je to sranda.

Celkem spontánně jsem se v minulosti rozhodla fotit pozadí. Nebyl to vyloženě zimní projekt, ani nevím při jaký příležitosti mě to napadlo. Ale tenhle projekt pořád existuje, takže pokud jste z Prahy a jste tak trochu exhibicioniti, napište mi! :) Jinak to většinou probíhá tak, že se na ňáký houmpárty se picneme a někdo začne řešit jestli ještě fotím zadky. Ano, fotím, odpovím. A je-li v okruhu přátel někdo, kdo si ještě nenechal zvěčnit svoje půlky, většinou se ochotně přihlásí a jde do toho. Páni, já už jsem viděla tolik zadků! :)

2011/2012
Začalo to nápadem fotit Sedm smrtelných hříchů. Když se na ty fotky podívám teď, říkám si, že jsem si jako začátečník tehdy vzala fakt velký sousto. Většina hříšnejch fotek je hrozná! Ale chytlo se na to straště moc kamarádek a jedno focení bylo třeba dvou a půlhodinové. Dík, slečny! .)

2012/2013
Předloňským podzimně-zimním projektem bylo focení úšklebů do koláže. Devět xichtíků jedné osoby, předěláno do černobílé, seskládáno do koláže, tři řádky po třech fotkách. Bylo to fajn, bylo to legrační, bylo to akční, poznala jsem pár novejch holek, s některejma jsme udržely kontak i na pozdějc.

2013/2014
Loňskej projekt bylo zklamání. Čekala jsem, že se mi ozve hromada lidí, ale fotek mám jen pár. Šlo o focení pusinek, polibků, francouzáků, prostě vašeho stylu líbání. A nemuselo to bejt jen s přítelem nebo přítelkyní, pusa mohla bejt na tvář, na ruku, na čelo, ... s babičkou, sourozencem, kamarádkou.. oblíbenou věcí, .. a podobně. Protože se mi líbí fotit cit, z projektu jsem si udělala stálej projekt a platí u něj stejná věc - pokud si chcete nechat vyfotit lásku, napište! :)

Letos!
Podzim letošního roku a jaro roku příštího bude unavenej. Bude to focení spánku! Představuju si úplně jednoduchý (možná až primitivní) focení portrétu - člověk se zavřenýma očima s klidným uvolněným výrazem. Projekt má název "Spíš? Spím." a jediné, co je povoleno, je rekvizita, jež má souvislost se spánkem. Zkusíte to? :)

Všechny aktuálně běžící osobní fotoprojekty (Zadečky, Pusy, "Spíš? Spím.") se fotí v Praze, jsou zadarmo, fotky budou zveřejněny na fotostránce a na webu, kterej je ve výstavbě, a focení potrvá asi 5 minut. Tak poďte do tohoooo! :) Kamila.Ostruzinova@seznam.cz

Jo a konečně mám nějaký rádoby logo! Líbí se?
Děkuju svému Milému, kterej mi logo vytvořil z podpisu a obrázku na papíře :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)