11. října 2014

Malinkatej report z Back to School

Žiju si teď na vysoký noze. Mám fotograficky úspěšnýho muže, kterej mě často bere jako svoje garde na hromadu hudebních akcí. Ach, díky bohu!

V úterý jsme byli na čumendu na pražským Back to School. Ačkoliv o tom veřejnost nevěděla, díky "kontaktům" (chápete... kon-tak-tůůůůům!) jsme věděli, že na BtS zahrajou taky Horkýže Slíže (a já je miluju, však víte..) a Pipes and Pints, se kterejma teďka Horkýže hodně spolupracujou (turné, písnička, ..). A abych třeba nemachrovala málo, měli jsme VIP pásky.

Nebylo to poprvý, co jsme byli ve VIP sekci (ono to zní děsně honosně, ale nic moc se tam neděje), a je to fajn nestát v davech a potkat občas ňákoho z účinkujících a zbožně pubertálně na něj hledět a snít. Ale na BsT se jednalo o T-Musicovej stan, a tedy jsme měli pivo a jídlo zadarmo. Plus ty celebrity k tomu. Včetně Horkýžů. Ach!

Jako správní Češi jsme toho piva a jídla zadáčo museli náležitě využít, takže jsme si pak nechali natočit ještě i na cestu na druhej koncert do Lucerny... hamouni..

Foto: já

Foto: já

Foto: Drahouš

Foto: já (ten vpravo je bubeník Horkýže Slíže...s ním jediným ještě nemám fotku!!)

Foto: já
Mno, a tyhle fotky fotil Č.:
Pipes and Pints


Chinaski

Horkýže Slíže
Jaká je vaše oblíbená muzika? ;))

1 komentář:

  1. Pipes and Pints zbožňuju! Zrovna jsem se dozvěděla, že budou v pátek hrát u nás v Ově, sakra, jak se tam dostat? :D A Horkýže taky můžu. A hodně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)