14. února 2014

"Will u be my Valentine?"

Míša Kiss a Bee mě inspirovala k napsání zamilovaného článku. Když je dneska ten valoš... lidi by se měli mít víc rádi, víc se (vzájemně) chválit, měli by být jen s tím, koho opravdu ocení a kdo ocení je. Neplýtvat energií na někoho, kdo vám ji nevrací. A pokud jste šťastní, nebraňte se růžovým brýlím. Ty je čas sundat až když absolutní štěstí nepociťujete a vnitřně si uvědomujete, že ve vztahu nebo s partnerem něco není v pořádku. To jen taková moje malá rada do života (já jsem ten ostřílenej randič totiž!).

Můj milý se jmenuje Česťa, jak už víte. Hned od začátku mě uhranul svýma očima, když jsem ho v květnu 2013 viděla poprvé. Líbil se mi, ale nijak jsme se nestýkali, jen jsme si občas napsali na fb kvůli práci. Už na tom fb mi ale přišel vtipnej a moc milej. Nejmilejší bylo, když jsem neměla s kým jít na začátku října na Back to School a ptala jsem se statusem, ke komu se můžu připojit a on mi napsal "No ke mě přeci, čekám tě pod stejdží". Na zmíněném koncertu se mi začal líbit velmi. Už to pro mě nebyl jen "ten pěknej fotograf", stal se z něj "Čestmír, na kterýho často myslím".

Od 8. prosince jsme spolu. Ve spoustě věcech jsme stejní, v těch ostatních zase úplně jiní. Dokážeme vést dlouhý diskuse o cestování, sníme o tom, že budeme mít letní sídlo a co si do něj pořídíme, o tom, že navštívíme Afriku, oba rádi fotíme, neřešíme svět, rozumíme si v hodnotách a prioritách, v "nastavení" našeho vztahu, v komunikaci. Všechno si říkáme na rovinu a to je to nejlepší. V neposlední řadě si oba koušeme nehty :))

Jeho nesmělost je strašně sexy. Stejně tak jeho strniště a paže. A to jak řídí, to je taky nesmírně sexy. Sedám si na zadek z jeho dlouhejch řas (a těch očí). Moc si vážím toho, že ho mám, protože s ním se cejtím krásná, svá, jako princezna. Doma na žaluziích mi visí hromada kytiček, které mi přinesl. Je originální a velmi pozornej. Bohém. Překvapuje mě, nenudím se s ním. Dokonale líbá! Mám ho tuze ráda a ráda se jím chlubím. On je vážně perfektní, víte? :)

Toužil po sluníčku, dostal sluníčko papírové - visí mu v autě na zrcátku.

Milé slečny, jsem romantička jako blázen. Napiště taky článek o svém milém 
a hoďte mi odkaz do komentářů :) 

Krásného Valentýna!


2 komentáře:

  1. No joo, dnes je ten svátek zamilovaných. A Vy zamilovaní jste tak milí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkný, krásně zamilovaný a roztomilý, možná se nechám inspirovat ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)