6. února 2014

Doma o zeď opřená..

Kdo mě čtete tak víte, že hudba je něco, co musím mít každej den. Taková droga. A taky víte, že Horkýže Slíže jsou mým nejoblíbenějším interpretem (nejen kvůli muzice, ale hlavně kvůli tomu, jak jsou pohodoví a free a nezpívají patetický texty o lásce). V neposlední řadě taky víte, že mám úžasného přítele, kterej mi plní má přání a rozmazluje mě (jestli se někdy rozejdeme, těžko někdy najdu jinýho chlapa, co se mi bude takhle věnovat! :) ).

Minulej čtvrtek jsme byli společně s mužem, s šéfredaktorkou StudentPointu a editorkou "mojí" rubriky StudentGirl na Megaton Fashion Show, což byla hudební akce s módní přehlídkou. Nebyla to ledajaká přehlídka, předváděly se totiž kapely!

Akci předcházelo dražení kytar a houslí na facebooku a částka z dražby šla na nadaci Terezy Maxové. Mimo jiné tam byla taky kytara, kterou pomalovali samotní Horkýže Slíže! Už když jsem ji před akcí na fb zahlédla, přepadla mne lítost a splín, že nejsem bohatá a nemám víc prostoru, než jednu cimru v bytě plném spolubydlících.


Přítel v dražbě této kytary z hecu přihodil, protože HS si taky poslechne, ale asi je nežere tolik jako já. A ouha, vyhrál! Říkala jsem si "Ten se má!" a dožadovala jsem se slibu, že se s kytarou budu moct pravidelně mazlit (a že nebudu v mazlení zanedbávat jeho). To mi bylo přislíbeno bez rozmýšlení.

Na akci se kytary a housle předávaly na podiu. Chopila jsem se proto Česťova foťáku (váží asi tak 20 kilo a je to dělo jako blázen; bála jsem se o něj víc než o sebe..) a čekala, kdy bude na scéně. Být v jeho kůži a stát na podiu, kde mi slavnostně předávají kytaru před hromadou lidi, asi by mě kleplo. Nicméně brouk to zvládnul a za chvilku už na mě v davu zezadu bafnul se slovy: "Na, tady máš kytaru!", přičemž jsem na něj zůstala hledět jakoby spadnul z višně. V prvních vteřinách jsem netušila, jestli mi ji dává, abych ji pohlídala, když tam musí fotit, nebo jestli mi ji dává jakože dává! Když mě ujistil, že je teď moje, stála jsem tam dobrých 5 minut a koukala na něj jak zjara a v duchu jsem si opakovala "Nerozbreč se, nerozbreč se!, nerozbřeč se!!!" (nerozbrečela jsem se, slzy jsem úspěšně vymrkala a pustila jsem jednu maličkou až u stolu, když Česťa zase odběhl fotit. Yes, jsem dobrá!)

Foto: Já :)
Abych to dramaticky uzavřela... mám doma kytaru, do které vložili 'teplý lidský prvek' přímo Horkýže Slíže! Představte si, že máte něco, na čem se kreativně vyřádil váš oblíbenej interpret a co vám daroval někdo, koho máte velmi rádi. Je to pocit k nezaplacení... je to splněnej sen, je to zážitek na celej život, je to něco, co si zapamatuju na pořád a po generacích se o tom bude v mojí rodině vyprávět :)) Kytara mi stojí v pokoji opřená o zeď, ale plánuju koupit popruh a až budu mít jednou vlastní bydlení, pověsím si ji na velkej masivní hřebík na zeď! Je to moje chlouba!




Kytaru jsme hned vzali vyvenčit a vyfotit. Fotky jsem poslala taky přímo Horkýžům s dotazem, kdo konkrétně ji maloval. Uvidíme, jestli odepíšou :)

Co na ni říkáte, na krásku?

Foto: Čestmír Jíra - http://cestmirjira.com/
Nekopírujte, je to pod vaši úroveň!

2 komentáře:

  1. Nádhernééé!!!! Super přítel! :) Jinak...doma na lehátku, v piči na lehátku :D nebo miluju refrén...a mám je moc ráda (díky příteli, ale už to jsou dva roky a moc ráda si je poslechnu). Já mám pdoobný zážitek. Když mi bylo 15 neskutečně jsme fandila Support Lesbiens a oni akorát slavili 15 let a na každém koncertu se ptali, zda je tam nějaká 15ti letá dívka, kteoru pozvali nahoru a připila si s nima z Bohemky a takhle mě s kamarádkou na jendom konzertu vybrali a my najendou byli na podiu s nima :D No otázka tka kolik ti je: 15! :D no byla jsme nervózní a neksutečně šťastná, že tam s nima stojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj brouk je prostě nejlepší! :)
      Já je žeru asi od 14, jsou skvělí.

      Tyjo, to muselo bejt super! Já bych teda ale asi odpadla, ale určitě to byl zážitek! HS si taky zvou holky na podium, aby tančily u Malé Žužu, ale tam bych nechtěla jít, to by mě porazilo bejt středem pozornosti tak moc :)))

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)