17. února 2014

Motivační blábol

Je čas se trošku motivovat. Řekněte mi - jak často se vám něco nelíbí? Jak často nejste spokojení? Jak často závidíte lidem okolo sebe? A teď mi řekněte, jak často se chválíte? Z čeho z toho, co se vám děje, máte největší radost? Za co jste vděční? 

Zkrátka, okolo mě se zase vyrojila hromada takovejch těch věčně nespokojenejch lidí. I kdyby jim místo zubů rostly čokoládový bonbony s malinovou náplní, stejně nebudou šťastní (já bych byla!). A přitom heslo "Každý svého štěstí strůjce" je jedna z nejpravdivějších manter na světě. Já říkám, štěstí si musíte zařídit sami, štěstí vám nikdo nezařídí. Nečekejte, že až si vás najde "ten pravej", bude už svět jenom hezkej. A už vůbec nečekejte, že to bude jen kvůli němu. A nečekejte, že se jen tak věci okolo vás změní k pozitivnímu. Prostě se nezmění pokud sami něco neuděláte. Kolikrát stačí malá změna (tetování, novej účes, pochvala od cizího člověka, ...), nemusíte se hned stěhovat na druhej konec státu.

Nesrovnávejte se s lidma. Někde jsem četla, že doba facebooku může za to, že jsou lidi víc zdepkaření. Vidíte tam, jak jsou všichni úspěšní, jak jezdí na dovolené, jak se jim daří ve škole nebo v práci, a říkáte si "Sakra, co dělám špatně". Nejste v tom sami, já tohle hrozně dramatizuju. Jenže pak si řeknu, že oni přece sdílí samozřejmě jen ty úspěchy, chtějí se pochlubit a vy i já nejsme jiní. Žijte pro sebe, buďte trošku sobci v rámci norem, nenechte se sebou zametat. Je to váš život, vy si ho musíte přizpůsobit ke štěstí a spokojenosti. Myslete pozitivně. Neutápějte se ve smutku, protože to nikam nevede. Nezakazujte si smutek a pláč, ale neplácejte se v tom dýl než týden.

Když se zavřou jedny dveře, další se otevřou. Všechno zlý je k něčemu dobrý. A co se má stát, stane se (moje sestra to má dokonce vytetované, tak tomu věřte jako ona :) ).

Já mám teď schízu v práci. Hledám novou a jsem tady z toho ve stresu. Bojím se jít do práce, mám svíravej pocit z toho co mě tady zase čeká. Jsem zpruzelá, načuřelá, smutná. Mám pocit, že jestli dostanu výpověď, můžu jít rovnou pod most. Ale mám skvělý kamarády a přítele a s nima jsem veselá. Protože pokud chci, tak práci najdu. Třeba to hned nebude posvícení na úrovni toho, co bych chtěla dělat, ale práce v McDonaldu je tady pořád a jako přestupní stanice eventuálně postačí :)

Nebuďte nespokojení. Pokud se vám něco nelíbí, změňte to. Pracujte na sobě a neřešte ostatní lidi.

Mějte se a smějte se, dneska je venku krásně! Rozhodla jsem se, že budu mít dobrej den! :)


Zdroj: deviantart.com



7 komentářů:

  1. presne tak - perfektný motivačný článok! Každý má život taký aký si ho urobí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, všechno je o přístupu. Chce bejt člověk šťastnej? Tak prostě bude.

      Vymazat
  2. Moc se mi tenhle článek líbí! Určitě máš pravdu, že člověk by měl být alespoň trochu sobecký. Když si představím, jak jsem ještě donedávna žila, tak se až hrozím toho, co se mnou mohlo být. Byla jsem troska, ale mám pocit, že se to obrací k lepšímu. Minimálně sebou nenechávám zametat, protože si sebe mnohem více vážím. Držím palce při hledání nové práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenech se sebou zametat! Kdo si dovolí plýtvat tvou energií a nechovat se k tobě slušně a s respektem si nezaslouží tvou přízeň :)

      Vymazat
  3. Krásný článek! Vše je pravda pravdoucí:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)