24. července 2013

Háro u vody

Janka potřebovala nějaké fotky na svůj blog, takže jsme včera zašly na náplavku v Praze. Chtěla jsem Janku požádat taky o nějaké fotky svého včerejšího oblečení, abych sem zase něco hodila, jenže v práci jsem se pokecala banánem. Kdo se jako, prokrista, dokáže pokecat banánem??

Zůstaly jste tedy u dokumentace jejích dvou outfitů, povídání, slunění se (v mém případě spalování si pěšinky ve vlasech a čekání na hlavobol), těšily jsme se, že po focení si půjdeme sednout na něco studeného do Café Amandine a nakonec jsem si nechala udělat fotku se spešl rtěnkou, kterou jsem si namíchala z cihlové a vamp fialové. Odstín nakonec není pořádně vidět, nicméně vznikla super hárová fotka. Ty vlasy mi fakt už dost povyrostly - ono se to tak nezdá, když na sebe koukáte každej den do zrcadle.


Přemýšlím o nějaké vlasové změně, zase. Docela vážně uvažuju o tmavě hnědé, ale pak bych si asi přišla nevýrazná... co myslíte? Chce to změnu?


Díky Jance, že mě vycvakla!



3 komentáře:

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)