8. prosince 2016

Užitečný.

Trojnohá kočka tady běhá sem a tam, já jsem právě dofotila ve svém maličkatém soukromém fotostudiu v obýváku, lituju tý sežraný čokolády a pročesávám si vlasy. Před pár dny jsem si uvědomila, že mě věci pěkně serou, že mě sere to jak mi nic nevychází, že musím pořád chodit do "normální" práce a focení stále ještě není mou jedinou obživou. Blíží se vánoce a já nemám žádný dárky. 

Před pár dny jsem vážně uvažovala o tom, jak nejsem schopná ušetřit peníze a jak to, doprdele, udělám s tou Amerikou, kam letíme v dubnu. A jak bych se neměla srovnávat, protože to, že jiný lidi maj furt prachy a štěstí a do čeho se pustěj to jim vyjde, je prostě fakt, zatímco já se snažím, makám zlepšuju se, investuju do sebe a můj život se nikam moc nehýbe. 

Zdroj: weheartit.com
Tohle moje uvažování vedlo k tomu, že jsem chtěla se vším praštit a žít jako běžnej člověk - ráno do práce, odpoledne z práce, večer nějakej program, vyčistit zuby a spát. Jednou za rok na dovolenou, kterou si můžu dovolit. Konec mejm snům o tom, že budu už jen fotit a budu schopná si poplatit všechno plus hodně věcí navíc, nebo že navštívím každej stát Evropy než budu mít děti. Konec tomu makání 13 hodin denně v práci a pak doma nad fotkama. Moje energie se mi nijak nevrací. Byla jsem v rejži a nic mě nebavilo. 

Jako pozitivní sluníčkářku by pro mě nemělo bejt těžký najít světlý místo v mý depresivní náladě. Ale bylo. Jak se dramaticky píše v knížkách, byla jsem na dně. Fňukala jsem a nevěděla jsem co dělám špatně. 

Z ničeho nic se mi ozvalo několik lidí se zájmem o focení a dalších pár jedinců se zájmem o moje kreativní služby. Během týdne jsem měla zamluvených většinu termínů do vánoc a jeden svatební termín na příští rok. A moje negativní myšlenky o tom, jak je moje snaha zbytečná, byly najednou ty tam. Odlepila jsem se od toho dna a nepolevuju. Zatím.

Možná je prostě potřeba se jednou za určitou dobu dostat mimo svý koleje a přehodnotit svoje smýšlení, plány a činnosti. Třeba ty lidi, co se mi ozvali a rezervovali si svoje termíny, jsou znamení. Že za rohem je to velký vysněný něco. Že za rohem je ten zvrat, kterej má přijít. Že za rohem čekaj ty příležitosti, který jen čapnu za palec a už je nedám!

Přeju vám, aby vám ty vaše "dna" trvala jen tak dlouho, jak potřebujete k přehodnocení vašeho života. A aby to přehodnocování bylo VŽDYCKY užitečný. 

Pac a pusu,
Kami


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)