7. května 2016

The Silliness | Když má blogerka výstavu...

Blogerka? Já se ještě nazývám blogerkou? Blog furt extistuje, ale je to trochu mrtvo.. tak možná.. "Když má fotografka výstavu..."? Ale to není tak cool, ne?

Inu, fotím už nějakou dobu a od začátku tohohle roku jsem fotila černobílý portréty. A pak jsem si jedou večer zašla do jedný kavárny na Ládví na Open Mic a viděla jsem tam vystavený fotky. A pic ho - od 5. května tam visí moje fotky!

Je to tak. Pátýho května se odstartovala měsíční výstava The Silliness. Fotky jsou černobílé, nepřirozené, občas má někdo něco namalovanýho na obličeji. Vernisáž proběhla i s dramatem, protože to bych nebyla já, kdyby se něco nepos*alo..


Sezvala jsem všech svých 180 facebookových přátel, nějaký rodinný příslušníky z mé i přítelovy strany a naši kočku, Ta sláva začínala v 7. Byla jsem načančaná, byl načančanej přítel, kočku jsme nechali doma. Před sedmou jsem došli do kavárny a ouha, nikde žádná nachystaný (měsíc předem objednaný) jídlo. V kostech jsem čula zradu.

Shrnu to rychle - vzali jsme za vděk zbytkama v kavárně, který jsem dostala za lepší cenu, všem jsem vysvětlila situaci, kavárna se omluvila za svou chybu. Dobrý, jedeme dál.

Hostům se fotky velmi líbily a několikrát jsem byla požádána o "tour" okolo výstavního prostoru, abych jim o fotkách něco pověděla. Pak jsem hodila krátou řeč v češtině i angličtině, jelikož účast byla mezinárodní. Dostala jsem ohromnou kytici od brouka (díky, zlato!) a pár menších kytiček a dárků od ostatních. Bylo to skvělý! Měla jsem svou hodinku slávy, lidi se bavili, fotky měly úspěch.

A stále tam visí společně s dvěma archy bílého papíru, kde máte naopak vy prostor pro svůj silly art. Fotek je 11, jsou na nich holky, kluci, dvě blogerky, dva cestovatelé, dva hudební fanoušci, tři ne-Češky, jedna osoba s jinou orientací, dvě osoby s pihami, dvě exoticky vypadající osoby, .... je to zkrátka Hate Free. Na fotky se můžete jít podívat až do 1.6. - kavárna je s neslyšící obsluhou, maj super limonády a víno. Výstava je prodejní - pokud se vám nějakej obrázek líbí, dejte mi vědět :)

A teď pár fotek z vernisáže:







The Silliness by Kamila Ostružinová
Tichá kavárna, Burešova 12, Praha Ládví
5.5.2016-1.6.2016

https://www.facebook.com/KamilaOstruzinova/
http://kamilaostruzinova.com/

Sillinness = lacking of good sense, stupid or foolish, weak-minded

*

PS: Na FB probíhá soutěž o focení v hodnotě 1.000 Kč zdarma! Klik tady.


4 komentáře:

  1. Bylo to pěkné, jsem ráda, že jsem se mohla účastnit! A tyhle malé drobnosti se stávají, jídlo z kavárny bylo suprovní ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to perfektní!
    Jsem moc ráda, že se výstava podařila (a žádné nedostatky v ní nehledej), jak řekla Claire, to k tomu prostě patří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvělý styl psaní. Takový.. čtivý..:D Vážně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)