8. června 2015

Rock for People 2015 - dojmy, připomínky, vokec

Je pondělí podvečer. Dneska jsem zase byla celej den zabitá v práci. A i když jsem po práci chtěla na pivo, všichni měli plno. Tak sedím u ntb a chystám se vám povědět, jak jsem se měla o víkendu, kterej jsem si prodloužila neplaceným volnem. Ve čtvrtek večer jsme totiž odjeli do Hradce na Rock for People 2015!


Těšila jsem se nesmírně už několik tejdnů dopředu. Ve čtvrtek jsem konečně vypadla z práce, zajela jsem si domů do sprchy a pobrat věci, vyzvednout muže a pak jsme zase pádili na Florenc na bus. Do areálu jsme dorazili něco po devátý... což mě pěkně nasra*o, páč svoje milovaný Skyline jsem propásla (v domnění, že hrajou až v pátek..achjo..). Stan jsme stavěli už za tmy, ale nad stanovým městem svítěj halogeny, tak se to dalo postavit bez úrazu. Kempili jsme společně se známejma a bylo to fajn, sešli jsme se dobrá parta. Čtvrtek večer jsme strávili víceméně zevlováním (já jsem zevlovala a Č. pracoval v presscentru - byl tam hlavně jako fotograf a já zase jako odnož..) a půlnoční náladu mi pokazilo jenom to, že Č. odvolali do práce.

Celej pátek jsem tedy strávila pospáváním a promenádou po festivalovým areálu. Dopoledne jsem zajela do Hradce do Tesca nakoupit chlast a jídlo, páč pít a stravovat se za festivalový ceny by vyšlo stejně jako malá dovolená. Večer se mi Č. konečně vrátil a zábava mohla začít. Zašli jsme si na Limp Bizkit, který nás obecně zklamali, jak jsme se shodli, protože měli mezi písničkama dvouminutový vokecy a byla to celkem nuda. Kromě Bizkitů jsem v pátek viděla i Eponine, čuměla jsem na workshop bubnování, dala jsem si výborný špagety se sýrovou omáčkou, trochu coly s rumem, ... no a víte jak :)

Lituju, že jsem si na RfP nevzala plavky. Č. mi tvrdil, že je tam bazén, jenže on je starej kecka, tak jsem mu nevěřila. A von tam fakt byl! Brala jsem si kraviny jako třeba kartáček na zuby a pastu i když jsem si zuby čistila asi jen 3x, hromadu ponožek a patero triček, ale tak užitečnou věc jako plavky nebo třeba termálku ve spreji nebo třeba sandááááále (!!!) jsem si nevzala!! Jsem fesťákář-bažant a mám se ještě hodně co učit!


V sobotu už se roznesla taková ta moje nálada, že už se blíží neděle a pak pondělí, kdy se jde do práce. Tak jsem si přihnula coly s rumem (zase) a k tomu jsem si dala piva (zase) a zlatýho Jelzina (toho měli v tom Tescu v akci!) a jako dovršení nakonec jsem si dala "spe-ci-ál-ní" koláček. Jo, večer to byl zvláštní... "Spe-ci-ál-ní" koláčky už nikdy... přišla jsem si, že mi nohy zarůstaj do země a nemůžu dejchat.. Každopádně jsem si ale užila Bastille, kteří mi jinak přijdou docela nudní.. ale třeba to nebylo tím koláčkem...

Kromě Bastille jsme v sobotu ještě viděla kousek Dyka (haha.. to je věta... no nic..), skvělýho Davida Kollera, Sto Zvířat. Jedli jsme hranolky, langoš, nudle s kebabem a vůbec to byl takovej plodnej den.


Bylo vedro na zdechnutí, ale bylo to supr! Atmosféra příjemná, kapely průměrný, propásnutí Skyline mě fakt nasrali (a jo, bez hvězdičky, prostě NASRALI!) ačkoliv chápu, že je to moje vina (i když vlastně... je to vina Č., páč se zdržel v práci!!). Ceny šílený, ale na druhou stranu - co jsem jako čekala?

Co jsem měla sebou? Docela supr nápad se nakonec vyjevily intimní vlhčený ubrousky. Ono je to hned příjemnější využít na toikách aspoň tohle, protože věřte, že v tom vedru to žádný labůžo není a toaleťáky se nestíhaj doplňovat. Pak Niveu univerzální krém - na ruce, na odlíčení, na hydrataci. Opalovací krém Nivea ve spreji s faktorem 30, protože se ještě nestalo, abych se někde nespálila. Miniaturku intimního mycího gelu, miniaturku pasty na zuby, miniaturku sprcháče a šamponu, sháněla jsem ještě miniaturku deodorantu, ale nesehnala jsem. Pak samozřejmě hadry, prachy, ručník, batoh, deku, spacák, novej lesk na rty (proč? ani nevim..), nabíječku na mobil, falešný roztahováky (ha, pózistka!)... A sprchy nakonec nebyly tak špatný jak jsem si myslela, jen vypadaly jako stodola..

Jakej byl můj hlavní zážitek? Inu řeknu vám, že snad ani hlavní zážitek nemám. Festival byl moc fajn, atmosferickej a tak, ale tak nějak jsem pořád čekala víc! Čekala jsem, že se z toho posadím na zadek, že zapařím a něco si odvezu. Nicméně kromě prázdné peněženky a prstýnku, kterej mi hned zreznul, jsem si nepřivezla nic.

Jela bych znovu? Ale jo, to si pište že jo! :)

Foto já.

Foto Č. 

Užily jsme si pecka desetiminutovou masáž! :)
Foto Č.

Sprejujůůůůů!
Foto Č. 

Naše skvadra.
Foto Č.
Jak jste si vy užili Rock for People? 

9 komentářů:

  1. Ahoj Kami, prosím tě, co jsou to roztahováky :D??
    Jinak na RFP jsem nikdy nebyla, ale na Colours of Ostrava jsem každý rok pečená vařená :). A závidím Kollera a Sto zvířat (ale ti by letos na Colours být měli, tak je snad nepropásnu).
    Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový ty náušnice jak jsou tlustý a roztahujou ušní dírku :)) Já jsem měla falešný, takže uprostřed to nebyl kus plastu, ale normálně malá tyčka do klasický dírky na náušnici, ale když se to zavřelo, tak to vypadalo jako bych měla roztažený uši .))

      Vymazat
  2. Ještě jeden článek o RFP a snad vyletím! :D Strašně jsem chtěla na Three Days Grace, ale nevyšlo mi to :( Každopádně je fajn, že sis to i přes "nesnáze" užila:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Chjo! se přiznám, že jsem na RFP chtěla letos jít. Místo colorsů letos. A se přiznám, že jsem tak nějak nevychytala datum,protože jsem si myslela že je o prázdninách. A on nebyl. Takže jsem ho propsla a děsně mě mrzí, že jsem neviděla Bastille :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čoveče, mělas jít! Daly bychom pivo! :)) Bastille byli fakt fajn.
      On ten fes´ták byl tak brzo proto, že jsou letos dva - RfP Europe bude v červenci v Plzni :)

      Vymazat
    2. Aa, to jsem nevěděla, že bude ještě jeden RfP. No co, příště si ty termíny pohlídám! :D

      Vymazat
  4. A tak nakonec to zase tak špatný nebylo, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale joo, dalo se .) Jen jsem měla větší očekávání.

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)