15. června 2015

Fotím: Svatba č. 2

Zatím jsem byla jen na třech svatbách, ale ta poslední, kamarádova, byla jednoznačně nejkrásnější! Byla venku na farní zahradě, laděná do fialova, párty byla na mlýnský zahradě, takže u vody, supr dřevěnej taneční parket, navíc se zdála honosná, ale co vím, tak byla poměrně nízkonákladová, protože se spoustou věcí pomohli kamarádi a rodina. Svatba byla před 3 týdny a já jsem fotky dodělala teprvě včera (hiphiphurá!), protože jich bylo celkem 700! A tady jsou:

Manžetové knoflíčky.

Tohle jsem měla na sobě :)






První novomanželský tanec.
Nuže, to máme za sebou zatím dvě nafocení svateb, první můžete vidět tady. Řeknu Vám, že fotit svatby není žádná prča a docela chápu, proč si za to lidi říkaj i přes 10 tisíc. Nicméně docela mě to baví takhle zachycovat lásku.

Honzova svatba byla super, byla v pohodě a neformální, žádný hrocení, byla celodenní (a celonoční), takže fotit se dalo něco pořád. Nymburská zahrada byl skvělej výběr a hostů bylo hodně, takže jsem se nenudila. Děkuju novomanželům za tu možnost!

Těším se na příští vdavky! :)

Jak se vám fotky líbí?

Na všechny moje fotky se vztahují autorská práva!

9 komentářů:

  1. Kamčo, ty fotky jsou nádherné!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci! :)
      Jak vidíš to naše (zatím nedopadnuté) focení? :)

      Vymazat
    2. Zrovna nad tím přemýšlím, kdy bychom to mohly spáchat :). Písnu do mailíku :).

      Vymazat
  2. Moc hezky nafocená svatba, šikula! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mas krasne rysave vlasky musim uznat a tie fotky su fakt super krasne umelecke a pekny mlady parik ;)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)