14. července 2014

Oslava narozenin a poslední víkend v Katalánsku

V neděli jsem oslavila třiadvacetiny (všem velmi děkuju za přání!) a i když jsem tušila, že rodina něco chystá, nečekala jsem, že to bude tak bombový.

Ráno jsem se vzbudila, oblíkla se atd., sešla jsem dolů do kuchyně a jakmila jsem vešla, Toni s Immou začali zpívat Happy Birthday to you (děti nebyly doma). Což mě dojalo. Pak jsme jeli k prarodičům, kde byla nejmladší Martýna. Jela jsem tam jen já a Toni, Imma tam nebyla (takže jsem trochu tušila, že mi asi jela vybrat dárek). Chvilku jsem blbla s dětma, fotila jsem je u bazénu, pak přijela Imma a šli jsme obědvat. Normální oběd, ale asi tak 5x větší, než jsem zvyklá, takže jsem to do sebe cpala dost pod tlakem, i když to bylo vynikající (předkrm míchaný vajíčka s chřestem, krevetama a mušlema, první hlavní jídlo těstovinovej salát s kuřecím masem a zeleninou, druhý hlavní jídlo kuřesí maso s šalvějí).


Po obědě jsme normálně seděli u stolu a popíjeli, povídalo se (povídali spíš oni, já jsem se snažila aspoň pochytit téma). A pak dědeček odešel a vrátil se s koláčem se svíčkama a všichni začali zpívat zase HB to you. Což mě dojalo podruhý a už jsem to neustála a slzu jsem pustila. Svíčky jsem sfoukla, všichni mi popřáli a Martýna mi předala dárkovou tašku a v ní byly úžasný šaty až na zem! Já nerada dostávám hadry jako dárek, protože se mi nikdo netrefí nikdy do vkusu, ale tyhle šaty Imma teda vychytala! (ona má podobný a já jsem jí je několikrát chválila, tak asi proto) Příští víkend si od muže nechám nafotit nějaký fotky, abych vám je ukázala.

K večeru jsme vyzvedli starší děti, které přijely z tábora. Doma jsem čekla facebook, kde jsem měla hromadu přání a taky jsem dostala pár přání tady od vás (fakt moc díky, vážím si toho! :) ).

Nicméně to nebylo všechno. Večer jsme šli na večeři do fajn zahrádkový restaurace, prej oslavit narozky (a co jsme dělali celej den? :)) ). Toni tam zároveň oznámil, že v pátek letím domů. Holčičky z toho byly fakt přešlý (což mě celkem potěšilo...ďábelská sobecká ó-pér), ale po jídle dostaly nanuky, tak cajk. Myslím, že jsme to všichni brali i jako takovou véču na rozloučenou.

Před spaním jsem na chodbě uslyšela, jak Toni něco šeptá dětem. A pak se za mnou do pokoje všechny čtyři děti nahrnuly (což vypadalo asi jako by se na mě sunul balvan), skočily na mě, objímaly mě a u toho zpívaly zase HB to you a pak mi daly hromadu pusinek. Což mě zase dojalo! (Č. to okomentoval tak, že mám ňáký ubulený období; má recht, hošan) Ale neplakala jsem, ustála jsem to.

Byl to krásnej den. Tolik skvělejch lidí mám kolem sebe a měla jsem obrovský štěstí na hostfamily. Narozeninovej den jsem si maximálně užila!

Dojalo nebo potěšilo vás někdy něco k slzám? :) Pochlubte se!

To nemalovaly moje děti.. to jsem malovala já :)))

Martýna.



Guillem... má úplně boží vlasy!

No a na závěr něco do fanklubu :))



7 komentářů:

  1. Kamuš, já dodatečně přeju všechno nejvíc nejlepší k narozkám :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je od nich fakt hezký, asi bych taky upustila slzičku, když Ti takhle v podstatě "cizí" rodina přeje :-) Na fotku v šatech se těším, tyhle šatičky až na zem mám ráda, ale mám pocit, že to moji malé postavě ještě ubírá.
    Ach nějaká fotka hostdada zepředu by tam nebyla? Btw: Projela jsem všechny jeho fotky na xichtbuku, je fakt boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je má otevřený ty fotky? Hustý :)) No mám i fotky zepředu, tak příště zase :D

      Vymazat
    2. Jo! Teda nevím jestli všechny co vidíš Ty, ale některé má ;-)

      Vymazat
  3. Teda, to od nich bylo opravdu pěkné, že ti udělali tak krásný den!
    I ode mne vše nejlepší a budu se těšit na fotku šatů!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem všetko najlepšie!
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)