20. května 2014

Óda na 30. dubna!

Vůbec, ale vůbec vůbec vůbec nechápu, jak jsem mohla zapomenout vám napsat o takový megaudálosti!! Na Majálesu, kde jsem byla fotit pro StudentPoint, jsme s Česťou měli vstup i do VIP zóny (ačkoliv organizátorky, které si seděly na vedení, tvrdily, že tam nemůžeme), takže jsme nemuseli stát dlouhý fronty na pivo a jídlo, tlačit se v davu a navíc jsme se pohybovali v areálu celebrit. Oujéé!

Řeknu vám, že když jsem tam uviděla Kuka z Horkýže slíže, jak telefonuje, málem jsem spadla z višně. Následujících pět minut jsem jako puberťačka hysterčila pisklavým hlasem a váhala, jestli ho mám požádat o fotku. Česťa mě v tom samozřejmě podporoval, tak jsem se odhodlala. Ale moje další dilema bylo, jeslti mu mám tykat nebo vykat (magor, prostě magor). No nic. Šla jsem za ním. Česťa mi šel v patách. Ustrašeně jsem se zjevila před Kukem a požádala ho, jestli se s ním můžu vyfotit. Kuko mi řekl "Ahoooj, ako sa máš? Jasnéééé," a chytil mě kolem pasu. Kolem pasu!!!

Vidíte tu jeho ruku na mejch zádech???
Po stvoření této fotografie jsem v tichosti odešla a jakmile jsme podostoupili pryč z Kukova dohledu, stála jsem tam s vyvalenýma očima, úsměvem, přiblbým výrazem a mlela jsem pořád dokola "Nemůžu tomu ověřit, kristovy rány, já mám fotku s Kukem, mám fotku s Kukem!!" :)) A pak jsem uviděla zbytek kapely! Než jsem se ale odhodlala je oslovit, tak zase odešli.

Pak jsem je viděla, jak čekají u stánku na jídlo. Stála jsem 2 metry od nich a odhodlávala se. Česťa mě furt lanařil, ať za nima jdu. Než jsem se rozhodla, tak zase odešli. Tohleto se opakovalo asi 5x a to i když seděli vedle na lavičce. Už na Majálesu jsem si říkala, že jestli se s nima nevyfotím, tak toho budu do konce života litovat. A proto když jsme mířili do haly fotit takovou tu kapelu, kterou má ten z Charlie Straight, a zase jsme je potkali, jak jdou proti nám, odhodlala jsem se a požádala je o fotku. Bohužel tam nebyl Marek, ale "jen" Sabo a Doktor, ale stejně!

A ještě jsem stihla dělat reklamu
majálesovým kelímkem!
No a nakonec už jen taková drobnost, kterou mi ale asi holky budou závidět spíš, než fotku s Horkýžema:
Tomáš poKlus se mě zeptal, jak se budeme
tvářit. Pak jsme zvolili prostě úsměv.
S ním jsem nervózní nebyla, protože
ho skoro neposlouchám :))
Chápu chování fanynek na koncertě Lunetic (když mi bylo 8 a poslouchala jsem je, tak jsem nechápala, proč tam omdlívají). Já jsem se vyfotila se svou milovanou kapelou. Dotkla jsem se jich, prohodila jsem s nima pár vět a fotky si samozřejmě vytisknu a vystavím k posteli!

Celebrity? Oslovujete je? Koho zbožňujete?

5 komentářů:

  1. No jooo, horkýže! Já je viděla naživo v mojem rodném městečku v mini klubíku, takže jsem on nich stála takový kousíček, ale trumfla jsi mě, máš fotku! Ale Klus je taky frajer, s ním bych si fotku taky klidně zarámovala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám fotku, kytaru kterou pomalovali, znám všechny písničky nazpaměť a doma mám náramky z posledních 3 let z jejich koncertů nebo fesťáků, kde byli. Zbývá dostat od nich políbení nebo propocený svršky! :D
      Klus má dobrý texty, ale jinak mě moc nebere :)

      Vymazat
  2. Majáles byl úžasný! Už teď se těším na další ročník, na kterém určitě nechci chybět. :) Počasí se vyvedlo na jedničku a oproti tomu Brněnskému, kde pršelo, bylo v Praze jako v létě, což bylo samo o sobě úžasný, natož pak skutečnost, že hrály samé dobré kapely. :))

    A gratuluji k úlovkům, protože se fotky moc povedly a sluší Vám to na nich všem! ;) A tu nervozitu znám dobře, protože to taky tak mám u kapel, které poslouchám a mnohdy si kvůli tomu o fotku ani neřeknu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, počasí bylo skvělý!
      To je škoda jim neříct, ne? :))

      Vymazat
    2. No to je, taky mě to pak vždycky mrzí. :D Ale poslední dobou jsem se polepšila a už jsem si o fotku dvou členů jedné kapely řekla. :))

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)