22. května 2014

Návod: Myší xicht

Jako dneska jsem se buď nervovala s malou Martýnou, nebo jsem se nudila. Pařila jsem na FB Candy Crush, četla jsem jiný blogy (zaujal mě hlavně Handin peeling, no čučte na to!), sjížděla jsem seroš a myslela jsem na Prahu. A pak mě napadlo nafotit do tý Prahy nějakej zamilovanej vzkaz a namalovat se k tomu jako myška.
Hlad je mocná věc...
Použila jsem tohleto:
  • pudr Rimmel Stay Matte (recenze)
  • tvářenku Color Sound Track (recenze)
  • gelové oční linky MUA
  • tužku na oči Sephora
  • oční stíny Essence, odstín 02 Dance all night
  • řasenku Avon Super Shock, odstín Black Brown
  • rtěnku Avon Ultra Color, odstín Hot Pink
  • konturku Basic, odstín 16
  • oční stíny Big Colour Avon, odstín Pink Diamond (ano, strouhají se - plast je měkčí, než klasické plasty)
  • hnědej stín na obočí

Nuže, jako první jsem se samozřejmě přepudrovala a na lícní kosti jsem si nanesla tvářenku. Dala jsem jí docela hodně a netáhla jsem ji až k linii vlasů, ale jenom do "puntíku" (asi jako měla Marfuša, ale na na tváře, ale na kosti). Pak jsem si nakreslila čumáček - tužkou na oči jsem si nakreslila na špičku nosu kolečko, které jsem skoro celý vybarvila. Nechala jsem malej oválek, kterej jsem vyplnila bílým třpytivým stínem Essence. Černou tužkou jsem domalovala fousky a pihy.

Oči jsem klasicky olinkovala gelovýma linkama od MUA. Pořádně jsem je protáhla ven a mírně nahoru. Pod spodní řasy jsem udělala tenkou linku růžovou konturkou na pusu a tu jsem překryla tužkou Big Colour, aby nebyla původní linka tak tvrdá. Řasy jsem nařasila, samozřejmě (zkusily jste někdy hnědou řasenu? Ona totiž řasy pěkně zvýrazní, ale vypadá přirozenějš než černá a to zvlášť, pokud jste zrzky, blondýnky nebo bledule). 

Obočí jsem upravila klasicky tmavě hnědým stínem a na kost pod obočí jsem picla trošku stínu Essence (ano, toho, kterej jsem ďubla na nos). Stín jsem dala taky do vnitřního koutku oka pro rozjasnění. Rty jsem objela konturkou (trošku jsem si pomohla k objemu a konturku jsem dala hned nad přirozenou hranici rtů) a vyplnila rtěnkou. Nad horní ret jsem si nakreslila malou pihu. Hotovo! :)
Filipína z Filištejna.
Jak se dneska máte? :)


4 komentáře:

  1. NO ty se tam vyřádíš :D
    Blog když mám chuť taky sleduju, je skvělej :)
    Jinak seš fakt kočka, Kamuš ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezkýýýý, a ty rty Ti takhle moc seknou! A moc se mi líbí ten čumáček. Pac a pusu na čumáček posílá ti tvůj miláček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pomalu konkuruju Angelině! :)))
      Miláčku, dík za pusu,
      mou náladu to dostalo do plusu :D

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)