28. dubna 2014

Tip na narozeninový překvápko!

Protože jsem našla někoho, kdo mi mou energii investovanou do lásky a vztahu vrací a kdo si tu mou energii zaslouží ve všech směrech, měla jsem v úmyslu obdarovat toho někoho něčím fakt super k sedmadvacátým narozkám.

Jak to dopadlo?
Na začátku února mě můj Milý vyzvedával na Handiné oslavě. Chlubila jsem se, že kamarádka vlastní šunkovač, popkornovač a hromadu dalších vychytávek. A Milý prohlásil, že by rád stroj na cukrovou vatu, že by si zavatoval pokoj a pak by v tom bydlel. Jeho přání budiž mu splněno!
Zdroj

Zdroj
A k tomu jako drobnost navíc samozřejmě cukr (banánovej a borůvkovej) a cestovní hrnek, co vypadá úplně jako objektiv (když chodím s tím fotografem...). Jako doplnění jsem koupila velkej bublifuk, což se ukázalo je super nápad (hlavně na focení) a óbr brejle.

Foto: Mája Hřebcová
A co to překvapení?
Milému jsme připravila bojovku! Sešli jsme se na Míráku a šli jsme do Riegrovejch sadů. Vždycky jsme se cestou zastavili kvůli kartičce s otázkou nebo úkolem. Za nesplnění úkolu byly tresty. Koukejte, jak jsem si s kartičkama vyhrála! Dohromady mi to trvalo asi 4 a půl hodiny (i s čekáním ve frontě v tiskárně). Bylo pět úkolů a pět otázek. Nastřídačku. A všechno bylo natáčeno! (donutila jsem ho na začátku bojovky souhlasit s tím, že mohou být pořízeny audiovizuální záznamy, které mohou být zveřejněny :))) )











Pokud jste dočetli až sem (včetně úkolů), pochopili jste, že naplánovat tohle na introverta byl fakt risk. Celou bojovku máme nahranou a opakuje se tam moje peskování a Česťovo "Já tě přetrhnu", "Jasně jsem ti říkal..." a "Dal jsem si seznam anti-introvertních věci.." :)))

Poslední kartička byla hledat to, co má rád - jeho kamarády, kteří seděli v parku na dece s dárkama a vatou a čekali na nás. Nutno říct, že i když jsem se bála, že nebude mít radost, protože v průběhu celé bojovky jenom remcal a plnil spíš tresty, než úkoly a otázky, nakonec jsem ho velmi potěšila a byl to super den! Celý odpoledne jsme s kamarádama proseděli u Mlíkárny (hospoda v Riegráčích), pak nás zastihl megaslejvák. Nechali jsme se zmoknout cestou k autu, kam jsme uložili dary, a šli jsem na kamarádův koncert.

Pro mě osobně to byl úžasnej den. Měla jsem hroznou radost, že měl Drahouš radost a že se jeho kamarádi do plánu zapojili. Myslím, že by rozhodně stálo za to udělat megavatovou párty!

Jak jste překvapili vy někoho koho máte rádi?
Stáli byste o recenzi na vatovač? :)
A co nějaké vaše sny ohledně dárků? Taky si toužíte zavatovat celej pokoj? :))

4 komentáře:

  1. Tohle je tak hezký! Tomu říkám fakt origo nápad na dárek, panebože já s Tebou chci chodit! Já bych Tě tááák milovala. Hlavně ta hra v parku, to je fakt super. A vatovač. A vůbec všechno. Klobrc dolů, jsi skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi asi 6., kdo se mnou chce chodit kvůli vatě a bojovce :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  2. No toto, ako je možné, že ma nenapadlo si na narodeniny vypýtať stroj na cukrovú vatu?! Ja by som si ňou tiež zaplnila izbu a doplnila to sladkým popcornom :D O rok to musím napraviť :D A oslava to musela byť super, kartičky vyzerajú celkom zábavne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)