29. dubna 2014

Co zabalit?

Tyjo, už je úterý, prostě úterý! Po-pozítří už letím, fíha. Kufr do Španělska už mám skoro sbalenej, tuším, že do povolenejch 23 kilo se asi nevejdu...

Co jsem si sbalila?

  • čtyři sukně
  • čtvery šaty
  • hromadu spodního prádla
  • několikery ponožky
  • dvoje sandály
  • dvoje žabky
  • (opravdu mám tolik letní obuvi??)
  • balerínky...taky dvoje... kriste, já jsem fiflena...
  • osm triček
  • mikinu..jednu...
  • sako
  • nákrčník
  • kalhoty...troje (do města, letní a ultraletní)
  • šampon
  • kondyš
  • sprcháč
  • opalovací krém (velmi velmi důležité!)
  • panthenol (ještě důležitejší!)
  • tampony
  • tamponky na odlíčení
  • odličovací mlíko
  • tělový mlíko
  • masku na vlasy (v horku prostě musím!)
  • ibuprofen na bolest a horečku
  • septolete na krk
  • candibene na choulostivé partie v případě zánětů (článek třeba tady..)
  • roaccutane na akné
  • antikoncepci
  • náplasti
  • dvě knížky
  • notebook a obal
  • nabíječku na notebook
  • foťák a objektivy
  • nabíječku na foťák
  • mobil
  • nabíjecí kabel k mobilu
  • peníze do základu
  • šminky a doplňky (jenom páááár, fakt..)
  • ručník
  • fotky
  • dárky pro všechny
Ty vole, to je seznam jak na rok do pralesa. Co by mi v kufru ještě nemělo chybět, nevíte? Já už z toho mám hlavu v pejru. Cestovní horečka roste a začínám bejt nervózní.

Jeden song pro rozproudění krve - skvělá věc k tanci!


Jak se máte?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)