16. dubna 2014

Přípravy na odlet

Jak probíhají další přípravy na odjezd do Španělska? Takhle (omáčku čtěte zde a tu):

(jak jste si mohli všimnout, založila jsem si štítek "au-pair", abyste moje aupairkovské příspěvky měli všechny pohromadě)

Protože musím pustit pokoj v Petrovicích, kde už přes rok a půl spolubydlím, zařídila jsem si se svým úžasným mužem, že mi pomůže přestěhovat nepotřebné věci k našim do sklepa (jako třeba šicí stroj, kámoše Alfréda - medvěda, sbírku porcelánovejch panenek, knížky atd.) a potřebné věci k babičce (jako hadry, šminky, který si neberu sebou a podobně).

Se stěhováním je spojena spousta nepříjemností - musíte si sehnat bedny, tašky, kufry, všechno sbalit, myslet u toho na to, aby to babička a naši měli kam uskladnit a taky co přešoupnete ke komu. No vopruz, co vám budu povídat.
Zdroj: weheartit.com
Letenku už mám. Koupena u společnosti Vueling přímo do Barcelony za 2600,- (jedna cesta tam). Dnes mám s rodinou domluvenej druhej Skype hovor, tentokrát i s dětma. Hrozně se těším, až je uvidím!

Už jsem si na pojišťovně zjistila info, že jako samoplátce budu platit měsíčně 1148,- do 8. dne v každém měsíci přímo na účet pojišťovny. Poprvé musím uhradit v červnu. Nastavila jsem si trvalé příkazy na toto a na splátku notebooku a pojištění. Zároveň jsem si zařídila snížení příspěvku na důchodový pojištění. Fů.

Zbývá zavolat na operátora a pozastavit si paušál. Vodafone tuhle fajn službu nabízí bez poplatku s tím, že až přijedu, vyberu si tarif, na kterým zase pojedu.
..jo a zařídit si cestovní pojištění a věci v práci - zápočtovej list a tyhlety kraviny. Formalitka.

Všichni okolo mě moc podporujou a přejou mi to. Je to příjemnej pocit. Vidím to trochu moc růžově, ale věřím, že pokud si nenechám svoje představy pokazit, tak všechno bude šlapat jako na drátkách. Nepatřím mezi rozmazlené slečny, které si to vymalují a pak jsou naštvané, neočekávám, že to bude dovolená. Čekám, že poznám fajn lidi, naučím se pár frází španělsky, zjistím, jak je na tom můj vztah k dětem (cizím dětem). Čekám, že si vyčistím hlavu od Česka a nedávnejch problémů. Že poznám Barcelonu a udělám hromadu fotek. Že se půjdu podívat k moři. A samozřejmě že ochutnám typický španělský jídlo a pití (ach, sangrie, jak já se na tebe těším!).
Zdroj: weheartit.com
Doporučte mi, co dělat proti cestovní horečce, která mě zachvacuje před každou cestou? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)