27. prosince 2013

Vánoce, část 1.: Poprvé bez našich

V rámci zachování rodinné pohody a dobrých mravů jsem se letos na Vánoce nepřesunula z matičky Prahy k našim do BnJ, nýbrž k dědovi do rodného Prostějova. Štědrej večer byl velmi skromnej a krátkej, ale ani já ani děda si nepotrpíme na dramata a obecně Vánoce nijak nehrotíme, byli jsme rádi, že svátky netrávíme každej sám.

Ačkoliv neumím vařit (nebýt obchodů a restaurací živila bych se kořínky a drobnými živočichy), bramborovej salát se mi natolik povedl, že jsem dědoušovi musela slíbit, že ho budu dělat pokaždé když do PV přijedu. Ráda!

Velkovévoda strom!

Tradiční foto v odrazu koule.
Směnila jsem voňavky za cukroví!
Jsme s dědou taky pili.
Narcis. Je na čase si přiznat, že jsem posedlá focením sebe sama.
Losos ke štědrovečerní véče.
Tož dobró chuť!
Princezna ze mlejna.. moje nejmilovanější!
Ptáte se, co jsem dostala? Puzzle s krtkem, Raffaello, knihu,...
...a čtyři kindrvejce v obalu na vajíčka! Doooost dobrý, dědo!
Ačkoliv jsem zatím nebyla u našich a tedy ještě čekám na záplavu darů, dostala jsem něco taky od Drahouše a od přítelkyň:
Od Drahého jsem dostala toto! Fujifilm Instax Mini 8.
Od Haničky Tangle Teezer. Moje novoroční předsevzetí:
Budu se česat pravidelněji, než až když mi začínají vlasy dredatět!
Od Anet sadu s vůní neidentifikovaných kytiček
- mléko, sprcháč, sůl do vany a mýdlo.
Od Káči cosi, co vypadá jako květináč bez dírky a je na tom
napsáno Apfelbräter ("jablek-pekáč"). Zatím nevíme jak se to používá.
...a jahodové penisy. Všechny kromě dvou sežrala, ale i tak - díííííky!
...a od Andy náušnice se světle modrýma korálkama.
Jako vánoční dárek taky beru koncert Bratia Sestry Tour 2013, kde se sešli moji milovaní Horkýže Slíže se Třema sestrama (ty nijak neřeším, nemusím). Bylo to výýýýborné! Foto mé maličkosti v davu zde:
Foto: Čestmír Jíra
Tolik první díl vánoční reportáže! :)) V neděli jedu navštívit zploditele a sourozence. Pevně věřím, že tam pro mě Ježuch taky něco nechal. Pak poreferuju.

Řekněte mi, jakej vánoční dárek vám letos udělal největší radost? Čím jste potěšili okolí vy? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)