19. prosince 2013

Koho sleduju na Youtube

Nelekejte se, nepůjde jen o vlogerky a "youtuberky". Sleduju i kanály nekosmetické a nemódní, prostě neholčičí.

Show Jana Krause
Sleduju to na YT proto, že nemám telku. Nesleduju to nijak pravidelně, pouštím si jen osobnosti, které mě zajímají. On je strašně vtipnej a když si zrovna pozve fajn lidi, je to sranda. Nejvíc se mi asi líbil díl s Vojtou Dykem a Honzou Prachařem. Taky s Tatianou Pauhofovou a s Karlem byl srandovní :)

Annorshine
Sympatická slečna točí videa s návody na cokoliv ji napadne. Čupr věc, páč sama návody píšu pro Studentpoint.cz, takže inspirace se hodí. Je moc sympatická!

Charismastar + její life channel
Charis je mou nejoblíbenější youtuberkou. Je milá, vřelá, krásná, pozitivní, pořád se usmívá, je vtipná a srandovní. Moc mě baví ji sledovat!

Trošku nudnější kanál, ale občas je tam návod na super věc. Třeba jak udělat vlasy jako má Rebelka nebo Yasmin. Hůůůůstý! Kanál má na starosti skupina youtuberek, mimo jiné taky Charis a Ann.

Dope2111
Promise Phan určitě znáte. Je to švagrová známé Michelle Phan, ale já mám radši Promise. Je milá, má super (pro Čechy) srozumitelnou angličtinu a má moc pěkná líčící videa a transformace.

FAWN
FAWN je opět skupina youtuberek, které přispívají svými tipy a návody. "Organizaci" založila Michelle Phan a zkratka znamená For All Women Network. Občas se tam dají najít zajímavé tipy nebo reportáže. A opět - najdete tam i Charis a Promise.

Klaire je britka! Britskou angličtinu já ráda! Přijde mi docela studená (že by tou britskou národností?) a je mi proto maličko nesympatická. Ale videa má skvělá - líčící, návody na doplňky třeba na karneval, transformační, občas něco okolo. Využívá hodně barvičky a kamínky. Nakreslila si třeba kolem očí motýla! Miluju motýly!

Slečna, která mi je taky poměrně nesympatická, ale má skvělá videa. Jak líčení třeba na karneval, tak běžné denní nebo večerní. Taky má videa s hadrama (ta mě až tak neberou) nebo povídací. 

Tančící houslistka. Nemyslete si, že to nejde, ono to jde! Navíc je úžasně pozitivní, milá, videa doprovází vždy nějakým komentářem. Hraje přenádherně! Koukat na to, jak u houslení tančí, mě úplně nabíjí energií!


To určitě znáte! Dřív to byly dvě slečny, co dělaly návody na vlasové kreace (a že jich je!), teď už videa točí jen Mimi. Je krásná, milá a videa mi už kolikrát pomohla ke změně účesu (drdoly, copy, culíky a rozpuštěné vlasy už mi jen tak nestačí).

MadeYewLook
Asi nejpropracovanější tutorialy, jaké jsem kdy viděla! O slečně toho zatím moc nevím, protože ji sleduju měsíc, ale jsem naprosto uchvácena jejím líčením! Má dobrou AJ, takže je rozumět bez problému a umí si dělat srandičky i sama ze sebe, to já ráda!

Michelle Phan
Tam asi není třeba co dodávat. Michelle to rozjela ve velkém - ze slečny, co točila návody na youtube už je majitelka kosmetické značky, která slušně začala v létě. Až budu mít větší obnos, něco si od ní objednám, protože zasílá celosvětově.

Zajímavá slečna z Česka. Škoda, že není tolik známá, protože je hodně sympatická a velmi krásná! Líbí se mi, že je taková normální. Najdete u ní povídání o všem možném, návody na vlasy, info o kosmetice a podobně.

A to je všechno. Uznávám, je to převážně o šminkách a účesech, ale mě to baví. Jako se někdo kouká na filmy nebo seriály, já sjíždím videa. Ta mi aspoň dají něco málo do života :))

Koho sledujete vy? A vůbec, řekněte mi, jak jste na tom se sledováním TV/filmů/YT!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)