12. prosince 2013

Můj pitný režim

...je katastrofální!
Nepiju vůbec. 
Je to hrůza.
Já vím.
Huntuju si tělo.
Já vím.

Ale já se fakt snažím! Jen mě pít prostě nenapadá dokud nemám žízeň (nebo nejsem v hospodě). Takže přijdu v 9 večer domů a uvědomím si, že jsem ještě nepozřela žádnou tekutinu... Abychom si rozuměli - pivo mi fakt jede, to jako né že né, ale pivo má tolik kalorií a nějakej ten obsah alkoholu, že to není to, čeho bych měla vypít aspoň 2 litry denně. Voda je hnusná (zvlášť u nás doma), šťávu nekupuju, limonády moc nemusím, čaje piju nerada horké (pokud nejsem zmrzlá). Tak jak to mám provést?

Moje máma si jednou polepila byt zelenejma papírkama a dala si pravidlo, že vždycky, když papírek zahlédne, půjde vypít skleničku vody. Já, jelikož domů chodím hlavně přespávat, tohleto provést nemůžu a lepit si papírky po kanceláři... to by bylo poněkud problematické.

Já jsem to ale vymyslela! Budu si od Ježíška přát megahrnek, takovej ten, co na něj potřebujete navštěvovat posilovnu (nebo jíst špenát), abyste ho plnej uzvedli. Díky tomu budu mít hrnek(c) furt na stole a půjde mi pití snáz. A za pár týdnů vám poreferuju, jak mi to jde! Proč čekat na předsevzetí na novej rok, když něco můžeme změnit hnedka, žejo?

Jak jste na tom s pitím vy? Pijete? Nepijete? Jak bojujete s nepitím?

Zdroj: Deviantart.com



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)