28. listopadu 2013

Náhlej záchvat inspirace - Potěcha ducha

Berte to tak, že poslední dobou jsem nějaká vyčerpaná. Naštěstí vyčerpaná příjemným způsobem. Mám spoustu fajn aktivit a pár vyloženě úchvatných aktivit (ne, práci na mysli nemám..), které mě zaměstnávají tak, že jsem neměla X dní čas, chuť a nápad na článek.

Ale změna! Všichni asi známe 1000 věcí, co mě serou. Možná už ale všichni nevíme, že tenhle projekt vznikl podle nápadu kohosi odkudsi, kdo psal o věcech, které miluje. Je to trapný, ale říkala jsem si, že si ten "odkudsivší" nápad půjčím a prsknu si na blog rubriku Co mě těší.

Hned vám osvětlím proč. Protože blog si píšu pro sebe. A protože mám ráda vzpomínky a "památkový věci", jednoho dne, za pár let třeba, si blog otevřu a zpětně si budu číst to, co jsem napsala v těch dvaadvaceti. A najdu tady tu sbírku článků a keců s pozitivním tématem a tím, co mě baví. Navíc se chci udržovat v pozitivní náladě a myšlení a tím, že si napíšu, co mě těší, si to specifikuju a budu si toho víc vážit. Co myslíte?

Jdete do toho se mnou? ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)