12. listopadu 2013

TAG: 100 otázek, na které si nikdo neptá

TAG, který už nějakej ten pátek lítá světem blogů a youtube. Jako mě se dost líbí, protože to jsou fakt zajímavý otázky. Hoďte mi do komentářů odkaz, pokud jste ho taky dělali ;)

1) Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi? - Musím spát se zavřenými, jinak se bojím tmy v chodbě a mám pocit, že na mě všichni můžou. Vadí mi i přivřený dveře, který nejsou zavřený na kliku.
2) Bereš si domů šampony a kondicionéry z hotelu? - Kradu mejdlíčka.
3) Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? - Ano, ale spíš proto, že večer nechci bejt v rozsvíceným pokoji jako ve výloze, a tak zatahuju.
4) Ukradla jsi někdy dopravní značku? - Ne.
5) Používáš post-it nálepky? - V práci pořád, doma vůbec.
6) Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? - V dobrém úmyslu je použít to dělám. Nakonec je většinou nepoužiju, protože akce vyprší.
7) Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? - Divná otázka, ale asi včely.
8) Máš pihy? - Na ramenou hodně, v létě i na obličeji, ale chci vííííííc!!
9) Usmíváš se vždycky na fotkách? - Většinou se xichtím, ale s úsměvem, takže asi jo.
10) Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? - Toho je tolik, že bych tady ztrávila celej den a noc, než bych to vypsala.
11) Počítáš někdy kroky při chůzi? - Už ne.
12) Už jsi někdy stanovala? - Samozřejmě!
13) Kdy jsi naposledy stanovala? - Asi s jazykovkou na vodě? Takže v roce 2011.
14) Tancuješ někdy i bez hudby? - Když jsem opilá, tak asi jo.
15) Koušeš tužky? - Ne.
16) S kolika lidmi jsi strávila tento týden? - Asi tak se 40?
17) Jak velkou máš postel? - Manželskou matraci.
18) Jaká je tvá písnička týden? - Papaoutai od Stromae.
19) Vadí ti, když kluci nosí růžovou? - Neřeším to, nevyhledávám to, nelíbí se mi to.
20) Díváš se na kreslené filmy? - Jasnačka!
21) Jaký je tvůj nejoblíbenější film? - Harry Potter.
22) Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? - U dědy na chalupě u včelína.
23) Co piješ k večeři? - Cokoliv. Šťávu, pivo, vodu, víno, čaj, mlíko, ....
24) Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? - Do sladkokyselé nebo brusinkové omáčky od mekáče.
25) Tvoje oblíbené jídlo? - Italská kuchyně.
26) Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? - Na všechny moje oblíbené.
27) Koho jsi naposledy políbila? - (Ex)přítele.
28) Byla jsi skautka? - Ne.
29) Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? - Pokud by to bylo "umění" a ne péčko, tak proč ne.
30) Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? - Přes 2 měsíci.
31) Umíš u auta vyměnit olej? - Néééé.
32) Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? - Nemám řidičák, takže ne.
33) Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? - Viz otázka č. 32.
34) Co je nejlepší jídlo k snídani? - Lívance s ovocem a mlíko/kakao.
35) Kdy běžně chodíš spáš? - Okolo půlnoci.
36) Jsi líná? - Jako veš!
37) Za co ses jako dítě převlékala za karneval? - Za klauna, za čarodějnici.
38) Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? - Koza!
39) Kolik jazyků umíš? - Česky, anglicky, německy.
40) Odebíráš nějaké časopisy? - Ne, ale chtěla bych.
41) Máš radši lego nebo pexeso? - Lego!!
42) Jsi tvrdohlavá? - Nejsem.
43) Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? - Nevim, neposlouchám je, neřeším je.
44) Dívala ses někdy na mýdlovou operu? - Áno, Divokej anděl, Esmeralda, Kachorra, .... a spooooustu dalších!
45) Máš strach z výšek? - Jsou mi velice nepříjemné, pokud nejsem bezpečně zavřená (letadla mi nevadí).
46) Zpíváš si v autě? - Vůbec.
47) Zpíváš si ve sprše? - Bydlím se spolubydlícími, takže radši ne :))
48) Tancuješ v autě? - Jak jako?
49) Už jsi někdy použila střelnou zbraň? - Na střelnici na kolotočích.
50) Kdy sis naposledy nechala udělat portrét od fotografa? - Asi před 14 dny?
51) Zdají se ti muzikály kýčovité? - Poměrně ano. Možná jen Moulin Rouge mi přijde jakš takš fajn.
52) Jsou pro tebe Vánoce stres? - Já se nenechám ničím moc stresovat a Vánoce mám celkem ráda :)
53) Už jsi někdy jedla pirožky? - Asi ne...?
54) Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? - Obecně mám ráda ovocné koláče, nejradějš mám asi borůvkovej s drobenkou nebo nějakej tvarohovej s ovocem.
55) Čím jsi chtěla být jako dítě? - Právničkou a herečkou (fascinovala mě Hermiona z HP).
56) Věříš na duchy? - Ano.
57) Už jsi někdy měla pocit deja vu? - Každý týden.
58) Bereš denně vitamíny? - Ano.
59) Nosíš pantofle nebo baškory? - Bačkůrkové balerínky.
60) Nosíš župan? - Moc ráda!
61) V čem spíš? - V triku a kraťasech nebo v králíčkovým pyžamu. A v huňatech "spacích" ponožkách.
62) První koncert? - Ježíš.. asi Horkýže Slíže?
63) Tesco, Kaufland nebo Billa? - Ježiš, já nevim, ale deBilla.
64) Nike nebo Adidas? - Ani jedno, značky jdou mimo mě.
65) Brambůrky nebo křupky? - Brambůrky.
66) Buráky nebo slunečnicová semínka? - Buráky.
67) Už jsi něco slyšela o skupině Tres Bien? - Nic.
68) Brala jsi někdy hodiny tance? - Ve čtvrté třídě jsem chodila rok "do tančáku" k Hubenejch v Prostějově, pak v prváku do tanečních.
69) Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? - Kreativní. Fotograf třeba.
70) Umíš srolovat jazyk? - Umím :))
71) Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? - Mmmm, to je zase překlad z AJ, kde mají soutěže ve spelingu, co?
72) Už jsi někdy plakala radostí? - Moc se takhle neprojevuju, takže asi ne.
73) Máš nějaké gramofonové desky? - Nemám, ale až budu mít svůj byt a místo na nadbytečný věci, tak si gramofon a desky pořídím.
74) Máš gramofon? - Nemám, viz výše.
75) Zapaluješ pravidelně kadidlo? - Ještě nikdy jsem ho nezapálila.
76) Už jsi někdy byla zamilovaná? - Jistěže :)
77) Čí koncer bys ráda viděl? - Horkýže Slíže, ti nikdy neomrzí :)
78) Na jakém koncertě jsi byla naposledy? - Opět, Horkýže Slíže na Back to School.
79) Studený nebo horký čaj - Spíš studený.
80) Čaj nebo káva? - Černej čaj.
81) Gumoví medvídci nebo čokoláda? - Těžká volba... asi čokoláda.
82) Umíš dobře plavat? - Dobře asi ano, ale pomalu.
83) Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? - To někdo neumí? :)
84) Jsi trpělivá? - Poměrně ano.
85) Diskžokej nebo skupina na svatbě? - DJ.
86) Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? - Ano, několikrát.
87) Už jsi někdy byla na plastické operaci? - Ne.
88) Máš raději černé nebo zelené olivy? - Nejím olivy, bléé.
89) Umíš plést nebo háčkova? - Plést asi trochu, když mi to někdo připomene.
90) Ideální místo pro krb? - Chata u lesa na louce.
91) Chceš se vdát? - Ne.
92) Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? - Nejsem.
93) Do koho jsi byla na střední zamilovaná? - Každej rok do někoho jinýho - do spolužáka, do hromady herců a zpěváků, do souseda, ... :))
94) Vynucuješ si někdy věci pláčem a vztekem? - Nikdy, to je pod úroveň.
95) Máš děti? - Zatím ne. Možná trochu nevlastní... :)
96) Chceš děti? - Asi ano. Pořád tápu.
97) Tvoje oblíbená barva? - Fialová, hořčicová.
98) Chybí ti právě někdo? - Chybí mi bráška a K., Č. a B.
99) Něco, co se ti přihodilo ve škole? - Mně se dělo furt něco, nevím, co zrovna zmínit...
100) Co na sobě nemáš ráda? - Problematickou pleť, obočí, ruce, tuk.




1 komentář:

  1. to je fakt 100 otázek honě youtuberek ta přesně 100 otázek nedalo.
    možná udělám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)