20. září 2013

Recenze: Nový háro - Studio Lužická 11

Když jdu ke kadeřníkovi, očekávám, že budu hýčkána, že budu mít pěkný vlasy, že se mi bude věnovat. Očekávám příjemné prostředí, kadeřnici/níka reprezentativního vzhledu (rozuměj takového vzhledu, aby si svými vlasy sama dělala reklamu) a celkově milé a přívětivé chování ("náš zákazník, náš pán" - pokud není zákazník povýšenej tupec). Ona péče o vlasy není jen tak - dlouho rostou, často jsou zničené neustálými úpravami, vlasová kosmetika je drahá (aspoň ta kvalitnější). Já jsem na svoje vlasy náležitě hrdá a docela je rozmazluju, takže jakékoliv stříhání je pro mě fakt zásah do "vlasové duše".

Mám ráda změny a konečky jsem už měla fakt příšerný (téměř každej vlas končil vidličkou, ne-li trojzubcem!), takže jsem si na nějakém slevovém serveru koupila voucher na mytí, střih, foukání, styling, péči produkty XY značky a 50% slevu na příští návštěvu.

Takhle jsem vypadala předtím:

Prostě vlasy po lopatky bez střihu, lehce se vlnící, a ofina dopředu. Změna není nijak radikální, ale můžu říct, že jsem "prokoukla". Mám teď patku (já to tak střídám - rok ofina dopředu, rok patka a tak) a o 5 cm kratší vlasy. To byste nevěřili, co ta změna ofinovýho stylu udělá, zkuste to ;)

Jaká byla moje zkušenost se Studiem Lužická 11, Praha? 
Byla jsem objednaná na desátou dopoledne, byla jsem tam už dřív a čekala jsem před vchodem. Slečna/paní kadeřnice přišla pár minut před desátou a rovnou mi řekla, že jdeme umýt vlasy. Zarazilo mě hlavně to, že se mě nezeptala na to, jestli já jsem ta Kamila, co se jim tam objednávala. A jako druhá věc, která mě dostala, byla, že si neumyla ruce! Prostě si jen sundala bundu a už se šlo mýt hlavu. Snad nejela MHD... Při mytí mi nedala žádný balzám ani péči. Jen mě dvakrát našamponovala. Když se pak snažila rozčesat mi vlasy a samozřejmě jí to nešlo (věřte mi - hustý dlouhý vlnitý vlasy bez kondyše prostě neozčešete!), tahala a trochu mi vlasy trhala, napadlo ji, že ten balzám nedat byla chyba. Znovu jsem šla proto k "umyvadlu" a dala mi na 3 minuty působit balzám a při působení vlasy pomalu roozčesávala. To už bylo lepší.

Před zrcadlem jsme se domluvily co chci - zkrátit tak 5 cm, abych odstranila poškozené konečky, a ofinu na patku. Jako slečna mi to ustřihla dobře, jsem se střihem jako takovým spokojená. Ale hrozně mi vadí, že si tam pořád povídala s jinou paní, která jí zrovna objednávala produkty. Na tom by samozřejmě nebylo nic tak špatného, ale bavily se spolu stylem "Co ta ženská, co přijde v 11, chce?" a "Objednej mi tam hřeben, mě se pořád lámou zuby." (což řekla ve chvíli, kdy se mi snažila rozčesat ty moje pačesy. Poněkud nemístné, což?) Připadala jsem si, jakože jim tam vadím v pohodovým pokecu u kafe.

Pořád pospíchala, protože chtěla před 11 ještě někam odejít, z toho důvodu si myslím, že kromě spreje na rozčesávání a jakéhosi lesku po vyfénování mi vůbec žádnou péči nedala a styling neudělala. Vyfoukat vlasy přes kartáč jsem si mohla sama. Když mě "dodělala", prostě odendala ten "plášť" a odešla k "pultu".

Jistě někdo z vás namítne - za 149 Kč? Co by nechtěla. Nutno říci, že to bylo přes voucher (takže proto nízká cena) a to, že je to přes voucher neznamená, že by služby neměly být kvalitní! Měla jsem dostat slevu na příští návštěvu, ale nedostala jsem ji a protože jsem nebyla spokojená, ani jsem si o ni neříkala. Při dotazu na vizitku mi bylo řečeno, že už jsou všechny rozebrané a dostala jsem aspoň papírek s telefonním číslem. Sem už nikdy nepůjdu.

Abych to shrnula:
Prostředí: 80% (působilo to na mě poměrně mile, ale ne úplně zařízeně)
Spokojenost se zastřihnutím: 100%
Spokojenost s celkovou prací kadeřnice (mytí, česání, fénování, ...): 15%
Atmosféra (jak jsem se tam cítila): 25%
Reprezentativnost kadeřnice: 40% (Suché neučesané vlasy ve dvou culících, vytahaná mikina, neumyté ruce)
Naplnení očekávání: 30%

A takhle vypadám teď:

Řekněte mi, jak to máte vy s vlasy a stříháním? Máte nějakou negativní zkušenost? :)




15 komentářů:

  1. Jó Kamush..máš můj obdiv, stejně jako všichni co se odhodlají zajít ke kadeřníkovi.
    Já mám traumatický zážitek z dětství a protože si na vlasech dost zakládám, tak jsem se pře něj i po 10 letech ještě stále nepřenesla. Takže stříhání a barvení si obstarávám sama.
    Podle mě je dnes těžké najít opravdu dobrého kadeřníka a salon, kde se o tebe postarají tak, jak si přeješ a na závěr odejdeš přesně s tím, co jsi si přála. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to mám naopak - většinou se jim to povedlo, ale jsem docela nenáročná (jakože nechci nikdy žádný drasťárny a když šlo o radikálnější střih o cca 20-30 cm, tak se to vždycky povedlo :) ). Stříhání bych se bála asi sama, jinak barvu si taky nahazuju sama, protože od kadeřnice to stejně nic nevydrží (jak jsem si vždycky myslela).

      Vymazat
  2. Chudinko, tohle přesně nesnáším. Moje zkušenosti s kadeřnicemi jsou právě většinou otřesné. Skoro vždycky mě tahají, pálí mi fénem uši a ve finále mají skon podtočit mi konečky do děsivé retroruličky, takže vypadám jako čerstvá padesátnice, brrr. Jednou to byla taková hrůza, že jsem si cetou od kadeřnice musela ve vedleším obchodě koupit kšiltovku a jela jsem domů v čepici :-). Mám na to smůlu a to je jeden z důvodů, proč nosím dlooooooouhé vlasy, nemusím chodit ke kadeřnici!

    zkraslovadla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi ještě nestalo s tou čepicí .)) Ale to podtáčení do ruličky je klasika :D

      Vymazat
  3. hmmm...tak to jsem číst neměla :D Za chvíli jdu ke kadeřnici :D kde jsem ještě nikdy nebyla, ale dostala jsem od známé doporučení, že je fat dobrá..tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ti ji doporučila, tak to bude dobrý, uvidíš! :)

      Vymazat
  4. Stejně jako Kamush jsem si koupila na Slevomatu voucher do Studia Lužická. Bohužel až po tom (blbec) jsem si chtěla přečíst recenze. A jelikož je tohle jediná, na kterou jsem kápla, můžu říct, že mě dost vyděsila. Měla to být moje první návštěva kadeřnice po víc jak třech letech, protože u nás (bydlím v Praze teprve od září 2013) jsem měla jenom samý špatný zkušenosti, tak jsem se rozhodla stříhat sama. Je mi líto, že má Kamush tak špatnou zkušenost, ale já odcházela vážně nadšená. Proto jsem se rozhodla sem napsat, aby tahle negativní recenze zbytečně neodradila ostatní. Fakt by to bylo úplně zbytečný. Já jsem večer před tím pořád doma říkala, že nikam nejdu jenom kvůli tomu, co jsem si přečetla tady. A teď jsem moc ráda, že jsem tomu dala šanci. Kadeřnice Jana Maťátková je zlatá ženská. X-krát se mnou rozebírala střih a potom i styl úpravy, mytí i balzám samozřejmě v pohodě (dokonce mi nastříkala i nějaký arganový olej). Strach ze mě úplně spadl. Přítel si pak ze mě dělal celý den srandu, protože jsem jak prdlá pořád povídala o zážitku. :-) Určitě budu chodit do Studia Lužická dál. První kadeřnictví, ze kterýho jsem neodcházela s pocitem, že si to doma předělám nebo že si vlasy musím hned umýt a udělat si to po svým. Jak říkám - zlatá ženská. Žanet: syrringa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi byla spokojená :) Třeba měla v mém případě kadeřnice jen špatnej den :)) A nebo je to tím, že ses bála a nakonec jsi byla mile překvapená.. tím se hodnocení může zvednout víc, než kdybys jako já čekala, že to bude fakt milá péče a že budu odcházet spokojená :)

      Vymazat
  5. STUDIO LUŽICKÁ!!!!!!!!!!!V žádném případě nedoporučuji!!vyhozené peníze. Kupony zakoupeny,objednáno,poté jedinou kadernici která v tomto studiu striha termin přesunut o 30 minut a ve finále uplně zrušen. Tel.číslo které je k dispozici zvedá arogantní paní,která se vymlouvá,že není kadeřnice a nic neví. Paní kadeřnice která po tomto všem napsala mé mamince,že je lhářka,že klienti kteří lžou nejsou vítání a pokud nepřijde následující den v určitou dobu ráno tak nemá chodit vůbec. Tak vážení...takto neprofesionální jednání jsem ještě nezažila. Opravdu doporučuji nechodit,zbytečně vyhozený peníze. A pozor!!! Po telefonu jsem se ještě dozvěděla,že zakoupené kupony udajne pani kadernice vystavit nechtěla a že by je stejně ma mamča nemohla uplatnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený anonyme, pokud nemáš tolik soudnosti se podepsat a uvést celou skutečnost, tak nikam NEPIŠ!!! Lež je odporná vlastnost a pokud tuto skutečnost prezentuje - ANONYM, mám na tuto celou skutečnost vlastní názor! Hana Dostálová

      Vymazat
    2. Anonym se nemá zač stydět. Přesně vyjádřil to co je pravda !!!
      Zuzana Nová

      Vymazat
  6. STUDIO LUŽICKÁ!!!!!!!!!!! Nikdy skutečně nikdy v žádném případě!!!!!!!!!! Anonym vše popsal naprosto detailně. Přesně takovou mám zkušenost. A vůbec se nedivím, že se osoba nepodepsala. Pokud si ovšem chcete zaplatit za nehorázné lži a urážky, máte jedinečnou možnost navštívit kadeřnici Maťátkovou. Je to prolhaná ženská !!!!!!!, která ruší rezervace jak se jí to hodí a pak osočuje slušné lidi, že se nedostavili a že jim kupón propadá. Že jí není hanba, podvodnici a lhářce !!!!
    Navíc internetové portály se studiem okamžitě přerušily spolupráci kvůli nespočetným stížnostem zákazníků !!!!!!!!!!!!! Petra Vychodilová

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak .. úplně musím souhlasit s Vašimi dvěma posledními komentáři .. zakoupila jsem si voucher, objednala jsem se přes jejich elektronickou rezervaci a těšila sem se jak si konečně nechám sestříhat vlasy a patku ale marně. Dnes jsem do studia jela a po cestě, jelikož jsem měla zpoždění, jsem psala paní sms že se zpozdím cca o 10 minut. Nevím co to bylo zač,ale neskutečně arogantní ženská. Najednou mi začala psát, že sem byla objednaná už na včera, že jsem se objednala po telefonu na 26. ve 13:00 => ostatně ten celý den jsem byla v práci tak nevím proč bych se objednávala . Závěrem jako že končí nesmyslnou debatu a ať už ji neotravuju. Telefon mi 2 hodiny nikdo nezvedal ani na jednom čísle, když jsem stála u nich před kadeřnictvím zvonila asi půl hodiny a moc dobře věděla že tam někdo je a nikdo neotevřel, tak to pardon ale takovéhle chování jsem nikdy nikde u někoho kdo podniká a má mít úctu k zákazníkům ( sama jsem dělala prodavačku jako brigádu v oblečení, tak sice vím jaké to je,ale tohle si dovolit k zákazníkovi tak letím).
    Takže údajně jsem se já tedy objednala na 26. tudíž můj voucher propadl. Psala jsem email i majitelce a to je ta samá arogance. Jo a to mi ještě v mailu co jsem ji psala že ona sama u toho když jsem se já objednala stála. No tak mám dost a asi mám tedy nějaké dvojče které za mě volá a objednává se na dny kdy nemužů...Ještě ze mě dělali blbce, že vlastně já jsem ta blbá a nevím kdy jsem se objednala a chovám se k nim já hrozně.

    Až potom jsem si přečetla recenze zde, když už tedy jsem si říkala jestli jsem jediná a jak koukám nejsem.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Nevim damy kde jste byly,ale ja jsem dneska byla v tomto studiu velice spokojena,za ty peníze jsem si ani vic nemohla prat.Jinde zaplatim vic a výsledek je k nicemu.A ještě koukaj abych za 800,- i vice byla venku.Tak je mlade pani DEKUJI.

    OdpovědětVymazat
  9. Salon Lužická....snad paní majitelka, ale chování naprosto otřesné. Už po telefonu jsem si návštěvu rozmyslela. ROZHODNĚ NECHODIT. AROGANTNÍ, STRAŠNÉ CHOVÁNÍ!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)