7. července 2013

Návod: Red Queen of Hearts

Já jsem teda neviděla Alenku v říši divů od Burtona, ale z fotek znám ty postavy a tuze se mi líbí. Dneska jsem neměla co dělat, tak jsem se pustila do Srdcové královny. Tady je návod!


Potřebujeme:
1) Bílý make-up
2) Světle modrý oční stín
3) Tekuté černé linky
4) Rudou rtěnku (tmavší)
5) Bílý pudr
6) Řasenku
7) Štětce
8) Vlhčený ubrousky/uchošťoury

Bílý make-up smícháme s krémem jako tomu bylo v návodu na Šílenýho klauna a naneseme na celý obličej a krk. Na víčka a nad víčka, kde bude modrá, naneseme mak-eup štětečkem ve větší vrstvě. Záležet si dáme na schování obočí. Make-up naneseme taky pod spodní řasy (asi 0,5 cm široký pruh). Hodně zapudrujeme.

Se zavřenýma očima necháme uschnout a začneme nanášet modrý stín. Nanášíme ho ve velké vrstvě, všude, hlavně přes obočí. Pokud chce mít okraje modré plochy pořádně rovné, uchošťourem namočeným v odličovači nebo vlhčeným ubrouskem po stranách utřeme.


Bílý pruh pod spodníma řasama orámujeme tekutou linkou. Začíná klasicky ve vnitřním koutku oka, pak orámuje bílou a vrátí se do vnějšího. Takový větší oblouček. Pokud nemáme nalepovací řasy, nakreslíme je taky linkou. Horní řasy hooodně hoooodně namalujeme řasenkou. Tak moc, aby byly trochu slepené a výrazné.

Linkou taky nakreslíme falešné obočí přímo tam, kde nám končí modrá. Dáme si pozor, aby bylo obočí opravdu precizní. Na tvář ťupneme pihu.


Rty zamalujeme make-upem a namalujeme na ně srdíčko, viz fotky. Pokud máme rtěnku jenom klasicky rudou, ne tmavě rudou, můžeme na vrstvu rtěnky dát vrstvu fialového stínu a znovu rtěnku. Srdíčko je na celém líčení Srdcové královny to nejtěžší :)

Pokud jste rudovlasé jako já, stačí vlasy natočit a nějak sepnout pinetkami nahoře. Pokud ne, sežeňte paruku a hotovo! :)

Celé líčení mi trvalo něco málo přes hodinu a nevěděla jsem, jestli se mi povede, proto jsem nefotila průběh celého líčení.

Povedlo se? :) Ta vodnice nahoře má být jakože to její žezlo :))

3 komentáře:

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)