13. července 2013

Dovolenkování vol. 1

Celý týden jsem se flákala, lenošila, nepsala, léčila si sluníčkové spáleniny, řešila nákup zájezdu, nervovala se, zoufala jsem si a nakonec slavila.

Mám zasloužených 14 dní oddechu od práce, první týden jsem strávila u našich v nenáviděných Benátkách nad Jizerou (ano, projevila se ta masochistická část mého já). Dnes večer jsem se vrátila do našeho půvabného hlavního města a zítra odlétáme na Kanárské ostrovýýýýýý, u-hu-hůůůů!

Zatím fotky a zážitky z uplynulých dní:

V úterý jsme se váleli u vody. Nesnáším osmělování se, je to pro mě smrt. Takže se přemlouvám půl dne k namočení si ve vodě větší část těla, než jen od kotníků ke kolenům a nakonec mě postraší už jen blížící se odjezd. Jedná se o krásné jezero Konětopy:



Spálila jsem se totálně (foto nepřikládám), páč jsem běloba. Ale oproti loňsku je to dobrý - aspoň jsem byla namazaná patnáctkou, takže jsem se spálila až po čtyřech hodinách a navíc převážně pravou část těla (kdežto minulej rok jsem si spálila záda, absolutně totálně do maxiruda a to během 20 minut). Ach, ach...

Ve středu jsme byly se švestrou a kamarádkama v hospodě. Oooooo, stárnu, protože mě čekala žaludeční nevolnost a následně drobná kocovinka. Poučení pro příště: Nekombinovat pivouše, vodku s džusem, rum a víno... no comment.



A dneska se konečně vrátil ségry muž, takže jsme mohli koupit dovolenou. Jelikož ale už bylo všechno vyprodané (měli jsme vyhlídnutej krááááásnej All Inclusive hotel v Tunisku za 10 500,- na týden), museli jsme vzít za vděk zbytky - pro nás konkrétně zůstaly Kanárské ostrovy, ostrov Gran Canaria, bungalovy Suns Gardens** bez stravy za 9 900,-... Ale těšíme se maximálně a jak řekla moje skvělá kamarádka Andreejenka (takhle ona chce, abych ji napsala do adresy na pohledu :))) ), aspoň nepřiberem.


Tak já vám pak povyprávím, jak jsme se měli, jo? :)

Jak zatím probíhá vaše léto?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)