10. dubna 2016

Bez kulek

Dlouho jsme tu neměli žádné povídání o životě s kočkou, že? Je tomu tak proto, že nám (ne)milej kocour lezl pěkně na nervy. Nešlo to jinak, zbavili jsme ho jeho mužství. Vedlo to k něčemu?

Pokud byste chvilku postáli u našeho bytu, docela často byste slyšeli něco jako "Ty jeden malej...!!", "Kde je ten malej sráč??", "Moc na mě nečum!" a "Vystrkovat na mě zadek, to je jediný co umíš." Hlavně ta poslední věta může být docela zavádějící.. no jen si to přestavte.. Přítel a kocour si sice padli do noty, hrajou si spolu často a kocour občas dokonce převyšuje myšlenkové kapacity mého přítele, ale když dojde k boji, je to na drápky!


Bylo nebylo, za dávných časů kdy měl kocour ještě koule, jsme ho sice měli občas rádi, nicméně převážnou část bytí jsme ho spíš nesnášeli. Mňoukal hlasitým hrdelním zpěvem (kam se hrabe tibetský lid), kousal mě a to tak, že zůstal zakousnutej a vůbec mu nevadilo, že jsem vrtěla rukama, a finální završení bylo, že přišel za přítelem, lascivně mrknul, dvakrát hrdelně mňouknul a majestátně mu počůral peřinu. Péřovou.

Tou dobou jsem byla v Maďarsku, takže mi to přišlo hrozně vtipný, samozřejmě. Příteli již méně, protože byly Velikonoce a pokud se nechtěl do odkrojení kočičích pohlavních žláz pustit sám, musel sehnat nonstop veterinu a prachy na nonstop veterinu. Přítel byl již tak demotivován kočičím terorem, že se rozhodl, že za ufiknutí kulí zaplatí prachama našetřenejma na Írán, hlavně že už ta blbá kočka sklapne a nebude trpět inkontinencí.

Dopadlo to dobře - veterina nestála tolik (vlastně byla ještě levnější než obyč veterina tady poblíž) a příteli se tudíž povedlo jet do Íránu i když už kočka koule neměla. Nyní je kocour klidnější. Nečůrá jinde než na svém moderním wc, mňouká jen když něco chce, nekouše (maximálně při hraní), když na něho zasyčíte nebo ho seřvete, ví, že má problém. Sice je stále jeho nejoblíbenější kratochvílí shazování holčičích propriet z nočního stolku (balzám, krém na ruce, levandulová vazelína, ...), nicméně jakmile to udělá, hned ví, že má průser a zdrhne se schovat pod gauč. Je to pro nás velká změna, páč předtim nás měl na háku a po shození věcí na zem na nás vítězoslavně čuměl.


A co víc, chodí se mazlit! Je tudíž dobré umět psát všemi deseti bez koukání na klávesnici, páč jeho mazlení spočívá v tom, že si vleze za mnou do postele, když tu polosedím/pololežím s notebookem na klíně, a stoupne/lehne si na můj hrudník mezi moje oči a počítač (například nyní..)..

Protože je kocour po odstranění varlat přítuelnější, má rád mou společnost a chodí se za mnou mazlit sám od sebe, zvažuji tento zákrok i u přítele..

Hezký den! :)


1 komentář:

  1. :D :D Ta poslední věta mě dostala! :D Jsem ráda, že Disney přežil tento zákrok, a naprosto chápu, že musíte být rádi, že je klidnější. Jinak ta storka s peřinou je taky dobrá, to nevymyslíš :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)