14. dubna 2016

"Zavírám továrnu na čokoládu. Nadobro!"

Je čtvrtek večer a zase se pomyslně klepu přes prsty, že na blogu tejden nic nepřibylo. Nejsem schopná psát víc než jeden příspěvek týdne a co víc - nemám žádnou přirozeně přicházející inspiraci k článkům. Možná, že už nastal čas, kdy pro mě každá událost není "bloguhodna" jako tomu bylo dřív.

Zdroj: wehearit.com
Nechci blog přestat psát, ale nechci ani psát jenom proto abych psala - takový ty nepřirozeně plynoucí články bez švihu a pointy. Proto tohle sdělení. 

Psát budu jak se mi bude chtít a jakmile se nějaký múze 
zalíbím natolik, aby mě políbila. 

Určitě do budoucna čekejte cestovací články, protože o tom mě fakt baví psát, občas nějakou knížku, návod, fotoreport nebo kecací článek. A uvidíme, jestli mě to vrátí do blogovýho víru častějšího psaní.

Zatím pac a pusu, Vaše


2 komentáře:

  1. To chápu, tak přeji, aby se múza vrátila co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to je to nejlepší rozhodnutí. Proč blog rušit? Proč se nutit do psaní. Když se ti bude chtít, tak něco přidej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)