23. ledna 2016

Půl blogu v čoudu

Po hodině a půl čekování obsahu svýho blogu (a umělým zvedáním jeho návštěvnosti) jsem se rozhodla k brutálnímu kroku. Na blogu v tuto chvíli chybí víc než 150 článků, povětšinou starejch z počátků Fialový zmrzliny. Proč?

Když jsem tenhle blog založila, bavilo mě ho tvořit, ale pořád jsem se nějak hledala v tom co psát. Psala jsem pátý přes devátý, sem tam kosmetikej příspěvek, ... nuda.
Zdroj: weheartit.com

Články nevypadaly pěkně a myslim, že mi uškodily v takovým tom "nastartování", kdy k sobě můžete nalákat čtenáře a udělat si pověst v blgovým světě. Nevím, proč jsem se jich nezbavila už dřív.. Teď je blog o tolik nekvalitních článků lehčí a já z toho mám radost.

I teď však nechci blog nijak škatulkovat, píšu sem trochu fejetony, trochu recenze, návody, tipy na knížky a restaurace a uvidíme, kam dál se ty články budou stáčet. Pořád platí to, že příspěvky píšu proto, že mě to baví, ale taky mám fakt ráda vaši odezvu a vědomí, že články neputujou jen tak prázdným internetovým éterem..

Na jaro plánuju (jako každoročně) změnu záhlaví, jinak jsem prozatím se vzhledem blogu velmi spokojená. Jaká je vlastně vaše oblíbená zmrzka? ;)

PS: Jakejkoliv feedback ohledně čehokoliv na blogu potěší!

Hezkej víkend!




2 komentáře:

  1. Taky jsem měla něco podobného v úmyslu, ale zatím to nechávám tak.

    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Občas je potřeba trochu odlehčit nějakou oblast života... já třeba odlehčuju skříň, ty blog, jde o přirozenou fázi vývoje :))

    Bílá čokoláda, máta, nebo double čokoládová ("extra dark"). Jo, a maková :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)