9. listopadu 2015

Jak na sociální ikonky na blogu

Před pár hodinama (konkrétně před třema..) jsem se hluboce zamyslela a rozhodla jsem se, že si na blogu zavedu ikonky na sociální sítě (to jako abysme byli furt v tom kontaktu, žejoo). Původní plán byl, že si ikonky vytvořím sama (hodně krutopřísný diy..).

Našla jsem si kráááásnej obrázek zmrzliny s fialových kopečkem a sebevědomě (jsem přece fotografka, žejo) jsem si otevřela malování..

Po pěti minutách, kdy se můj přítel (taktéž fotograf) konečně dosmál, jsem začala upravovat. Abyste chápali - mohla jsem samozřejmě použít něco víc na výši než malování, třeba photoshop, jenže já s nim neumim. Takže jak jsem několikrát zmínila příteli (kterej s photoshopem umí, protože on umí všechno!), důležitý je umět si poradit!

Poradila jsem si výtečně - po 45 minutách neplodnýho klikání v malování jsem malování zavřela a utrhla se na přítele, ať si laskavě nehraje s kočkou a jde otevřít photoshop. On jakožto muž pod pantoflem skutečně šel. Další fází bylo najít pěkné volně stažitelné ikonky (se zmrzlinama jsem to vzdala). Třeba tady (click) maj perfektní designy k volnému stažení a úpravě. Drahnou chvíli jsem na to čuměla, vybrala jsem si krásnej set, Č. se pustil do úpravy, ale pak jsme zjistili, že tam není ikonka pro Goodreads (a tu já děsně potřebuju! Sice jsem tuhle stránku objevila teprve včera, ale o to víc se musím světu pochlubit!).

...takže jsem na stránku čuměla znovu a znovu hledala volně stažitelný ikonky. Potřebovala jsem instagram (ano, jsem závislá), facebook (taky závislá), nějakou na mail, foťáček na osobní reklamu a ten Goodreads. Našli jsme, halelůja. Nuže po večeru stráveném nad mým blogem a pos*anejma ikonkama mohu s klidem říct (snad), že ikonky zejtra budou (snad) a že mě budete moct stalkovat i jinde (kdyby o to někdo stál, samozřejmě..potřebuju nahnat fanoušky na fb!).

A jak si ikonky vložíte na blog? Jednoduchý video:


Vy, kteří máte taky ikonky na blogu, šlo vám to lehce? Jsem jenom zabedněná?
Enjoy!


2 komentáře:

  1. Nejsi zabedněná! Náhodou obdivuju tvoji trpělivost!
    Dřív jsem měla na blogu ikonky paciček a v nich mini loga IG, FB, Pinterestu a Blogerek. Asi po roce mě začalo štvát, že furt jedna nefungovala, i když jsem měla html kódy od kamaráda správně.
    Tak jsem je smazala.
    A teď chci nové :) Takže díky za motivaci!

    Jo a dík za Goodreads!!! Nechápu, jak jsem bez toho mohla žít.

    C.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)