12. července 2015

Fotím: Lindsey Stirling

Žlutý lázně - tančící houslistka - show jako prase - dechberoucí zážitek - a já jsem byla u toho!

Ptáte se - je vůbec možný hrát na housle a tancovat k tomu? Jo, je. Kdo neznáte Lindsey, koukněte se třeba na tohleto video, který jsem si před 2 lety náhodně vyklikla na youtube a od tý doby jsem se do ní zamilovala. Mně osobní její hudba a tanec nabíjejí energií.










Btw. včera se mi poprvé v životě stalo, že mě někdo oslovil kvůli blogu. Díky, že za mnou Klára přišla, protože se teď cejtím hrozně hustě a motivovaně psát, fotit a tomu blogu se věnovat! :))

Znáte Lindsey? Jaká její skladba vás bere za srdce? 

PS: Linsey měla mezi skladbami občas videa a k tomu "průpovídky" namluvené takovým tím nekonkrétním hlasem (připomínalo mi to appláckou Siri). Jedna taková "průpovídka" byla o tom, že vědci zkoumali, jestli je voda svou strukturou pozitivní nebo negativní. A když kousek vody ztuhne, je z něj vločka. A vločky jsou krásný a všem se líbí, takže voda je pozitivní... a když je lidský tělo složený ze 79 % z vody, proč jsou lidi tak negativní?

Hezkej den přeju! :)

http://kamilaostruzinova.com/
https://www.facebook.com/KamilaOstruzinova

13 komentářů:

  1. Ja som mala ísť na koncert Lindsey teraz 6. koncert zrušili vraj Lindsey nemôže prísť a doteraz nám ešte nevrátili 50 eur ak nás oklamali je dosť smutné, že ju takto vlastne využili. Lindsey sledujem od začiatkov jej kariéry a musím priznať, že na začiatku sa mi jej tvorba páčila viac, teraz má strašne veľa dubstepu a prestáva sa mi to už páčiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase naopak ráda ty novější dubstepový :)

      Vymazat
  2. Fotky jsou senzační, čím jsi je fotila?:-) Lindsey taky zbožňuji. Celý Tvůj blog se mi moc líbí, na českých doménách jich tolik takových není...Jinak budu ráda, pokud nahlédneš i ke mně, začínám a byla bych moc ráda za feedback :-)
    myinspires.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju! :)
      Fotila jsem Nikonem D610, teleobjektivem a portrétovým objektivem.

      Vymazat
  3. Moc mě těšilo, díky za pokec :))

    OdpovědětVymazat
  4. Čirou náhodou jsem jí nedávno taky věnovala článek, aniž bych věděla, že má mít nějaké vystoupení. Taky se na ni ráda dívám, ona umí předávat takové to nadšení a pozitivní náladu.
    PS: To s tou vodou je krásné na zamyšlení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo, mi přijde, že i když je slavná, tak si váží každýho novýho odběratele jejího youtube kanálu :)

      Vymazat
  5. Och, ona je boží, prostě víla! Já ji poslouchám, a dokonce si myslím, že kvůli tobě (je možné, že jsi na fb někdy dávno dávno dávala nějaký odkaz na yt na ni?) a mám ji ráda. Koncert ti závidím, chtěla jsem jet taky, ale když jsem viděla ty palby za lístky, rozmyslela jsem si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná a krásná a má supr zuby! :D
      Jo, asi před 3 týdnama jsem tam něco házela :) Ceny byly vysoký a přiznávám, že kdybych neměla akreditaci, tak tam asi nejdu, páč šetříme, ale příště bych ty prachy do toho i dala, když vím, že to je pecková show :)

      Vymazat
    2. Tak to jsem asi objevila jiným způsobem, to už bylo někdy loni, kdy jsem ji začala poslouchat :-) Tak příště na ni půjdu taky, když říkáš, jak je super!

      Vymazat
  6. Úžasné fotky! :) A to s vodou se mi hrozně líbí, vůbec mě nenapadlo o tom kdy takhle uvažovat :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Já Lindsey naprosto žeru. Je to super umělkyně a skladatelka. Asi nejoblíbenější skladba od ní je Senbonzakura nebo Elements :3

    OdpovědětVymazat
  8. Lindsey jsem objevila asi před rokem a u těch jejich videí jsem seděla s otevřenou pusou :-D Je fakt úžasná!! Skvělá hudba a dokázat u toho ještě tančit? No prostě pecka !!! :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)