18. května 2015

Recenze: Lásce na stopě

Jak jsem psala na instagramu, Alexandru Potter mám moc ráda, jednu dobu jsem ji řadila mezi svoje oblíbené autory. Její knížky jsou psané dost čtivě, jde o oddechovky o vztazích, vtipné a zajímavé ačkoliv jde o poměrně klišoidní pointy.

Proto když se na trzích objevila nová knížka Lásce na stopě, s chutí jsem si ji pořídila. Asi měsíc mi ležela na poličce, protože jsem měla rozečtené knížky z knihovny, ale před týdnem jsem se do ní pustila. Jak se mi líbila?

Obálka je jako standardně podobná ostatním knížkám, tentokrát je na ní vyobrazená mapa Indie. Příběh se totiž v Indii odehrává.

Ruby Millerová je spisovatelka, která zjistila, že ji snoubenec podvádí, navíc nemá zrovna inspiraci k psaní. Její sestra, která se rozhodla procestovat svět, jí pošle pohled z Indie. Ruby to považuje za znamení a letí se za sestrou podívat. Na konci dovolené, těsně před odletem, kdy mají sestry odletět společně zpět do Londýna, se Ruby dozvídá, že sestra se chce tajně vdát za indickýho učitele jógy. Jelikož sestra nepřijde na letiště, Ruby si nechá letadlo taky uletět a po sestře pátrá, aby jí neuváženej sňatek vymluvila. Na cestách potká Jacka a začíná dobrodružství.

Řeknu vám, na to jak mám Alexandřiny knihy ráda, tahleta je příšerná! Ruby je, jak jsem pochopila z děje, něco přes třicet, chová se jako nevyrovnanej patnáctiletej zahořklej spratek. Knížka není tolik vtipná jako předchozí díla spisovatelky. je plná reklamy na Apple a Facebook. Jsem velmi velmi zklamaná..

Co mě potěšilo byla zmíněná Indie. Musím říct, že Alexandra Potter i v téhle pokažené knížce moc hezky popisuje atmosféru dané země, jídlo, barvy, obyvatele. Indie v téhle knížce mě uchvátila a touha navštívit ji se ještě prohloubila :)

Díky Indii dávám knížce 30 % a řadím ji na post nejhorší knihy Alexandry Potter, jaká zatím v ČR vyšla (nečetla jsem totiž zatím jen jednu a to Co je nového, kotě?)

Název: Lásce na stopě
Autor: Alexandra Potter
Počet stran: 312
Nakladatelství: Kristián
Rok vydání: 2014
Rok vydání originálu: 2014
Vazba: Vázaná
ISBN: 978-80-87530-46-7



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)