13. května 2015

Chvalozpěvy

Vážení televizní diváci,

vítejte u krátkého pořadu věnovaného mému milému Č. Je tomu tak proto, že prohlásil, že na blogu v článku o svatbě jaksi chybí zmínka o něm a poděkování mířené jeho osobě. Chlapi. Většinu času prská, že ho tady zase zmiňuju a když náhodou ne, tak se připomene.. a že ženský nevěděj co chtěj? Pche!

Ale má pravdu, že jsem ho docela zazdila. Viděla jsem se na vrcholu slávy a vehementně jsem se plácala po rameni jak jsem dobrá a jak se mi podařilo nafotit svou první svatbu, takže jsem prostě nemyslela na to, že z velké části je to zásluha právě Č. Nebejt jeho, jdu tam se svým starým umouněným Nikonem D3100, kterej už mě nestíhá. A neměla bych žádnej objektiv. A navíc mi dal rychlokurz co a jak řešit v krizových situacích.

Věřím, že teď společně se mnou podržíte minutu ticha na znamení vděku mého. A doufám, že jsem vděčnosti učinila zadost!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...tak, konec minuty. Děkuji za pozornost!

1 komentář:

  1. :D :D :D Článek ve stylu reportáže pobavil, minutu ticha jsem dodržela a tobě blahopřeji, žes našla tak skvělého partnera :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)