12. dubna 2015

Vypatláno v březnu

Ne že bych se nelíčila nebo o sebe nepečovala, ale v březnu je produktů k hodnocení málo. Věci typu deodorant už sem ani nedávám, protože používám pořád dokola deodoranty Nivea, sprcháče a vůně se snad ani hodnotit nedají, ... ale v tomhle článku najdete hned tři kousky z dekorativní kosmetiky a to se vyplatí!










O tvářence Color Soundtrack, kterou jsou si pořídala na eBay, jsem tady už psala. Jde o supr červánkovej odstín, kterej mně jako bleduli dokonale padnul. Odstín není nijak výraznej, takže je tvářule vhodná pro každodenní líčení. A ten obal!
Jelikož byla tvářenka levnější, trošku práší, nicméně ke konci používání se nerozpadla jako je tomu zvykem u pudrů a tvářenek. A i když je to malé balení, používala jsem ji bezmála rok.





Řasenku Sexy Pulp od Yves Rocher jsem dostala k nákupu nad určitou sumu. Původní cena téhle řasenky je přes 200 Kč. Řasenka je dobrá, neslepuje a řasy rozčeše. Ale nějak extra unesená jsem z ní nebyla. Efekt je krásně přirozený (ale "volume", jak tvrděj, rozhodně není), ale s kartáčkem, kterej má tvar přesýpacích hodin, se mi špatně pracovalo. Musela jsem si zvyknout.





Krásně světlej BB krém od Makeup Academy mě velmi mile překvapil. Začala jsem ho používat ve Španělsku ještě když jsem byla neopálená a bledá jako Sněhurčina sestra a perfektně mi vyhovoval (a to se mi u neasijskýho BB ještě nestalo). Můj odstín se jmenuje Light Beige. Je pravda trochu tekutější, ale dobře se zapracuje, kryje středně až více středně, nesráží se. Jelikož se leskne, je potřeba pudru na pomoc, ale potom je výsledek vážně fajn! Blbý je, že když jsem byla asi v polovině množství, svár nahoře na balení mi z části prasknul, takže pak už jsem ho dávkovala jen tamtudy.




Setkali jste se s danými produkty? Jak je hodnotíte? :)
A jakej jste měli víkend? ;)

5 komentářů:

  1. Já používám tu řasenku od YR a jsem s ní nadmíru spokojená. Řasy mám po ní super, pro mě je to zatím ta nejlepší řasenka, kterou jsem měla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám i já :) Řasenky jsou strašně individuální a každému se líbí jiný efekt ;)

      Vymazat
  2. Jo tak tohle je jediná použitelná řasenka od YR. Měla jsem ještě nějaké z jejich sortimentu, ale ty stojí za starou belu!

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám nic z toho. YR nějak nemám ráda, vůbec nevím proč. Jako že mě ani neláká něco od nich zkusit. Ale díky bohu. I tak je dost značek, kde toho chci hodně zkusit. Nedávno jsem si doma povzdechla: Ach jo, život je příliš krátkej, na to, kolik řasenek chci vyzkoušet. :D

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám stejně, jenom jsem spíš hromadně-kosmetičná, než jen řasenková :))

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)