25. dubna 2015

Tip na narozeninový překvápko, vol. 2

Rok se s rokem sešel a můj muž je zase o pár dní starší (o rok..no neke..). Před nějakou dobou jsem se vás ptala na tipy na dálky, protože můj mozek byl v režimu "Život je nuda, nikdo po mě nechtějte žádný uvažování" a já jsem fakt vůbec neměla nápad čím Č. obdarovat.

Ale pak jsem se probrala ze sna a kápla jsem na to! Ačkoliv je Drahému 30-2 let (on je na ten věk háklivej jak ženská, tak to musím kamuflovat), není to žádnej uťápnutej prudéra. Proto jsem kromě dárků měla v plánu dovalit se do hospody s hromadou balonků. Původní nápad 28 balonků jsem vzdala a počet jsem naplánovala na 10. Na eBay jsem objednala supr modrý lesklý balonky ve tvaru hvězdičky... to nikdy nedělejte, protože průměr 20 cm je malej a balonky nepoletěj...

Fotka jen mobilní... Vybrala jsem fialovej, růžovej, bílej,
modrej a mint. Každej dvakrát.
V obchodě Moje párty v Praze Strašnicích jsem proto (poté, co paní vyzkoušela, že hvězdička fakt nelítá) vybrala obyč gumový balonky a ty jsem nechala nafouknout. Pokud by vás zajímala cena, napište mi maila (Kamila.Ostruzinova@gmail.com) nebo na FB, nebudu to psát sem, páč Č. to čte :) Ale nebylo to nijak hrozný.

Barvy balonků jsem umělecky sladila (což dokazuje přiložené foto a nadšení jednoho kamaráda) a v puntíkaté sukni, věnečku ve vlasech a s balonkama jsem vylezla z obchodu. Už na zastávce, když jsem čekala na tramvaj, mi lidi mávali z autobusu. Jet tramvají bylo trošku dramatický, páč 22 je nejvíc využívaná tramvaj, tak byla trochu narvaná, ale zvládla jsem to.

Cestou na pivo se mě jedna paní ptala, jestli balonky prodávám a za kolik. Kdybych věděla, že Č. zase přijde pozdě, tak jí balonky prodám a za ty prachy si koupim nový boty! Nicméně jsem to nevěděla, tak jsem byla lakomá a nic jsem jí nedala.
Č. má z balonků radost, večer nám pluly po stropě, teďka už se jen skomíravě ploužej metr nad zemí.

A ty dárky?
Vybrala jsem deskovou hru Čarodějky, což je hra na motivy knížky od Terryho Pratcheta. Vybrala jsem ji proto, že Č. hraje s kamarádama často Arkham a tohle je prej podobný.

Potom počítačovou hru Pán prstenů. Ne, že by Č. byl takovej pařič, ale poslední dobou si občas zahraje Diablo. Tenhle dárek jsem konzultovala s jeho kamarádem a prej je dobrej. To si můj Milý naštěstí myslí taky :)

Namíchala jsem mu taky speciální müsli od Mixitu. S lentilkama v podobě srdíček!

Lístky do divadla, pivní přání, nejdělší žvejka na světě (přes metr) a mentolky v retro plechovce byly už jen doplněk :)

Přeju vám krásnej den a my jdeme pokračovat ve slavení! Chlebíčkům třikrát sláva a všichni se radujte!

Tip na narozeninový překvapení z minulýho roku najdete tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)