8. února 2015

Už to jedu skoro profi!

Kecám!
Ale jo, založila jsem si webový stránky. Ty jsem si teda založila už někdy v srpnu a v rámci babího léta jsme na nich pracovali, ale mně se moc nelíbily, navíc jsem to pak musela smazat, protože jsme si tam chytře natáhli nějakýho vira z volně stažitelnýho templatu. Ale teď, teď mám ty stránky znovu a jsou boží!
(profík teda ještě nejsem, ale už zbývá jen krůček - nakoupit lepší vybavení, zařídit si ŽL a sehnat si lidi, který budou ochotný mi za focení platit... jednoduché...)

http://kamilaostruzinova.com/

Webhosting jsem si koupila tady a "operační systém" webu jsem si zařídila na wordpressu. Doménu jsem registrovala už nevim kde. Web má vlastní (moje) logo z vlastnoručního podpisu a namalované ostružiny (ano, vypadá to jako hroznový víno s rajčatovými lístky, ale vězte, že ostružina to jest!), které mi vyrobil Č., je laděn do fialova (budu ráda, když mi tu fialovou co neeeejpodrobněji popíšete, páč já ji vidim jako tmavě fialovou a Č. něco jako rozmačkaný ostružiny s mlíkem, takže lehce picnutou do růžova) a má několik sekcí portfolia.


Na úvodní stránce běhá pět fotek, které se střídají po pár sekundách. Jsou to fotky, které se mi nejvíc líbí. Nahoře je menu a prokliky na FB, instagram a blog. V menu najdete sekci "Portfolio", která je rozdělena do dalších podsekcí.


Web zabral docela práce (a to nepočítám samotný fotky, ale to už je jiná kapitola :)) ) a nebejt mého milého muže, tak asi nepřijdu na to jak se šablona vzhledu ovládá a jak se do ní přidávají fotky a sekce. Na můj vkus je to zbytečně složitý a šlo by to zjednodušit.

No a tímto článkem bych chtěla nabídnout svejm čtenářkám z Prahy možnost focení formou TFP ("time for photos" = zdarma pro obě strany). Kdo je mou pravidelnou čtenářkou, je z Prahy a má zájem o focení v exteriéru, nechť mi napíše do komentářů krátkou představu o fotkách, názor na blog a web a zároveň prosím o sdílení blogu na fb (pokud nemáte fb, aspoň blog ukažte kámošce :)) ). Focení by proběhlo v rámci víkendů a každá slečna dostane 10 upravených fotek.

Takže rekapitulace...:

  1. Být z Prahy nebo mít možnost sem dojet.
  2. Být pravidelnou čtenářkou tohoto blogu (klik vlevo nahoře)
  3. Napsat komentář s představou o fotkách, s názorem na blog a s názorem na web. 
  4. Sdílet blog na FB.
Protože půjde o krátké focení, moje představa je taková, že se vždycky sejdu na půl hodiny až hodinu s dvěma či více slečnami, něco cvaknem (můžete společně i zvlášť, záleží na vás) a fotky dodám do týdne na mail, upravené. 
TFP forma focení znamená, že si obě strany mohou fotky kdekoliv zveřejnit a použít do svého portfolia. Focení proběhne venku.

Přeju hezkej den a těším se! :)


15 komentářů:

  1. Jůůů! Já bych chtěla! (narcis se ozval!) Hele možná tento měsíc povalím do Prahy, tak by to možná šlo, ne? ;-) (Ale musím mi sehnat nějakou masku na xicht, ať ti nehyzdím web :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trubko, jakou masku, dyť seš hezká! :)
      Určitě by to šlo! :) Kdy se sem chystáš?

      Vymazat
    2. Ještě nevím, ozvu se pak na fíbíí ;-)

      Vymazat
  2. Teď jsem prolítla webovky, a jsou moc hezké ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Webovky jsou krásné, za mě je to teda taky tmavě fialová :D, ale je vědecky dokázáno, že chlapi vidí barvy jinak! :D
    2) Blog mě moc baví, čtu už déle. Teď žeru články o tvém milém a závidím, že bydlíte spolu sami :). Taky mě moc bavily aupair články :). A DIY :).
    3) Já, já, já bych chtěla blejsknout :). Musím se odvázat, než se stanu vdanou 21 letou paní :D. Navíc bych tím potěšila snoubence, který má v květnu narozeninky :). Nejlíp kdyby to šlo v pátek (studuji v Praze a v pátek jsem ještě ve school), ale byla bych ochotná dorazit i o víkendu :). Představa u fotkách? Možná někde u vody? Ty se mi strašně líbí :). Jen nevím, jestli se můj ksicht dá nějak fotogenicky ztvárnit :( :D.
    4) Pravidelný čtenář jsem, na fb sdílím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Jenže já to už něj na monitoru taky vidím jinak :D takže vlastně nevim jak můj web (a blog taky) vypadá :D
      3) Pátky jsem v práci do 5 a pak už je tma, takže spíš ty víkendy :) Voda je fajn, můžem na náplavku třeba ;) Vždyť jsi hezká! :)

      Vymazat
    2. Jo, samozřejmě mám na googlu jako profilovku profi fotku, takže realita je poněkud drsnějšího rázu :D. Pokud bys však měla zájem, strašně ráda bych se vyfotit nechala a mohly bychom to o nějakém víkendu spáchat :).

      Vymazat
    3. No jasnačka!
      Napiš mi prosím na mail Kamila.Ostruzinova@gmail.com (a doplň prosím jméno tady z blogu, abych si to spojila :) ) a domluvíme se ;)

      Vymazat
  4. Kamuš, máš to krásný <3
    Ráda bych něco cvakla, jsem teď v práci za děsnýho slušňáka a začínám se nudit, vymyslím něco ujetýho a ozvu se :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký fotky, co máš za foťák? :-)
    A o jaký šlo projekt, jak tam máš ty, uhm, zadky? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o projekt, kdy fotím zadky :)) Většinou na nějakejch domácích večírcích, když se kamarádi picnou a jdou do toho dobrovolně :)

      Vymazat
  6. Já já já se chci vyfotit! Cvakneš mě? ☺Stránky krásný ,moc chválím!

    OdpovědětVymazat
  7. já bych do toho celkem šla, v Praze bydlím a chtěla bych nafotit něco v trochu retro dívčím stylu typu Lana Del Rey nebo Marina and the Diamonds ;) Blog čtu celkem pravidelně, bohužel mi už nějakou dobu nefunguje GFC tak jsem tě lajkla aspoň na fb. Web se mi líbí, některý fotky jsou moc pěkný, jiný slabší, ale to chce čas :)

    Plus ještě taková rada, 10 upravených fotek je moc, většinou kvantita na úkor kvality ;)

    Stella, http://frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)