28. února 2015

Dermacol dlouhotrvající barva na rty

Díky StudentPointu jsem dostala možnost recenzovat tenhleten kousek. Jak mi barva vyhovovala?


První seznámení s dlouhotrvající barvou na rty bylo takové, že jsem si to večer v 8 naplácala na rty a políbila přítele na tvář. Docela kámen úrazu, páč to nešlo dolů. Přítele jsem musela držet za hlavu (protože se vzpouzel, ale křičel "Sundej mi tooooo!!") a tvář mu drhnout odličovacím mlíkem. Takže už víme, že Dermacol nelže a barva je opravdu dlouhotrvající (nelíbejte přítele těsně po jejím nanesení).


Nicméně oficiální zkouška nastala až druhej den - rtěnka se velmi dobře nanáší štětečkem, je tekutá - takže se vám bohužel může dostat na zuby a nebo do vrásek, případně ji můžete nandat špatně. A pokud se tak stane, velmi těžko to nějak opravíte, protože uchošťour a voda vám prostě nepomůžou. Po necelé minutě rtěnka zaschne a pak už se můžete líbat s kýmkoliv jak chcete, protože pak to drží jako balakryl a rtěnku ze rtů nedostane ani jídlo, olizování, lesk, kterej je na druhé straně balení, pití, standardní komunikace, ... nebo proud sprchy a dramatické mnutí rtů.

Pro srovnání: Druhá fotka je focena po 12 hodnách a stále jsem na rtech měla "konturku" ze zbytků rtěnky a lehkej červenej film. Přes den jsem samořejmě jedla, pila, mluvila, několikrát jsem rty přetřela balzámem na rty, protože trpím na suché rty. Rtěnku rozhodně můžu doporučit, protože nelže a vydrží, sedí, nehne se, není potřeba ji v průběhu dne dobarvovat. Otázkou zůstává - jak ji sundat dolů pokud nechcete čekat 12 hodin... ředidlem?

...a to je přesně ten případ, že když to nandáte křivě, tak to prostě neopravíte... 




Máte s barvou zkušenost? Jak vám vyhovuje? Přišly jste na způsob jak ji dostat dolů? :))

7 komentářů:

  1. Hehe, věřím, že jsi to z toho kelímku od Nivey ještě nedostala :D:D Vypadá to dobře, jen se kapánek bojím vysušování rtů. Jsem měla něco podobného od Essence, a myslela jsem že mi to rozežere rty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, já mám rty obecně suchý, takže jsem nezpozorovala žádnou změnu po aplikaci tohohle :)

      Vymazat
  2. Chci vyzkouset aspon jeden odstin.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo, vzhledem k tomu, že všude na ni slyším samou chválu a v novém letáku od Rossmann je v akci, tak si pro ni asi zítra půjdu. Udělám si radost :D http://www.econ.muni.cz/verejnost-a-media/ples-esf/ples-2015

    OdpovědětVymazat
  4. Heleď, víš, že ti tahle barva ohromně sekne?
    Zkušenost nemám, tyhle extrémně dlouhotrvající produkty na rty mi nevyhovujou, mám z nich takový oschlý, dehydrovaný pocit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mně právě přijde, že mi ty cruellovský odstíny moc nejdou (hlavně kvůli zubům). Radši mám tmavě červený a fialový.
      Já mám dehydrovanej pocit furt, takže mažu balzámama .))

      Vymazat
  5. Já používám tyhle dlouhotrvající rtěnky od MaxFactoru, který je dělá už snad deset let. Mám několik odstínů a miluju je. A dolů to jde dvousložkovým odličovačem ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)