11. ledna 2015

Vypatláno v prosinci!

V prosinci jsem spotřebovala pár produktů, který jsem používala dlouho. No zaplaťpánbu, že už jsem je dodělala, mám ráda změny. Jak jsem byla s danejma věcma spokojená?











Elseve maska na vlasy s arganovým olejem je plná silikonů (jak jinak) a i když jsem byla poměrně skeptická, byla celkem fajn. Vlasy mi samozřejmě zázračně nevyléčila, jak slibuje, ale byly lesklé a hladké, žádný drny, a zároveň mi je u kořínků nesplácla víc než by bylo nutný a vlasy pořád zůstaly přirozeně vlnitý. Kdyby nebyla tak drahá (asi 130,- za pixličku na 8 použití - záleží na délce vlasů), tak bych si ji možná kupovala pravidelně.



Pleťovou vodu ve spreji s manukou jsem dostala od Ziaji a nejvíc mě na ní uchvátila její vůně. O vůni z manuky jsem psala už v jednom z minulých článků, kde jsem recenzovala krém. Ta vůně je tak úchvatná a originální, že jsem na ní po celou dobu používání fakt ujížděla. Co se týče účinků pleťové vody, měla by být proti akné a mastnotě. Protože beru prášky na pleť, neměla jsem možnost účinky na akné posoudit, ale voda byla jemná, voňavá, nelepivá (!), hydratovala a hodně zjemňovala. Neštípe a já myslím, že je to ideální věc třeba na léto na osvěžení. 





Pleťový elixír Manufaktura mi přišel do Španělska v balíčku od nejlepší kamarádky. Přála jsem si ho k narozeninám. Je to fakt elixír! Měla jsem ho nejdřív ve vzorečku a už ta trošička mě maximálně nadchla. Krém je boží, skvělej, nejlepší. Rychle se vstřebává, nelepí, nezdrcává makeup. Má jemnou vůni a konzistenci, balení má praktickou pumpičku, etiketa krásně vypadá. Kupte si ho!


Nikdy jsem nezkoušela žádný sérum. Tohle je moje první a jde o sérum Aquasource Deep Serum od Biotherm. Sérum zvláštně voní, ale myslím, že je to natolik zvláštní vůně, že někomu může smrdět. Sérum se na obličeji leskne, takže je lepší na večer, ale nemastí, vstřebává se během pár vteřin a během půl hodiny je obličej hydratovaný a zjemněný. Dávkování tohohle vzorečku bylo praktickou pipetkou, plné balení má, mám dojem, pumpičku. Sérum bylo fajn, ale radši si na sebe dám krém.





Říkala jsem si, jestli o týhle.. ehm.. věci má cenu něco psát. Ale jo, má. Denní krém Lavera s růží je tak strašnej, že je dobrý to vědět a nekupovat si ho. Dala jsem si ho na obličej, trvalo mu poměrně delší dobu úplně se vsáknout, pár minut určitě. Když jsem si pak dala BB krém, celej se na obličeji srazil, nešel rozmazat a když jsem ho utírala vlhčenými ubrousky, drolil se. A jelikož já BB používám ráda, tenhle krém pro mě jako podklad určitě nebude.. Možná tak na pustým ostrově.




Máte vlastní zkušenost s recenzovanými produkty? Jakou? :)


2 komentáře:

  1. Jee, elixír od Manu se mi líbí! Hlavně mě teda zaujalo balení, hrozně mám ráda tyhle pumpičkové věci :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)