23. ledna 2015

SweatShop v Kambodži

Nejsem moc fashion a nakupovací, radši ten čas, energii a hlavně prachy dám do něčeho jinýho. Sledovat módní časopisy mě nudí a z módních blogů sleduju přesně jeden, protože má super fotky a outfity fakt originální.

Úplnou shodou okolností jsem dneska na své zdi zahlídla vysdílenej odkaz na článek ohledně třech norskejch fashion blogerů, kteří jeli do Kambodži do SweatShopu. Na měsíc. Jde o pět krátkejch epizod o tom, jaký to tam je a jaký oni z toho mají pocity, když si to zkusili na vlastní kůži.

Ne, že bych nevěděla jaká je v textilkách situace. Jenže slyšet o tom, to si to člověk moc neuvědomí. Ale vidět to a nebo jako v případě vybranejch blogerů - vyzkoušet si to, to už zanechá hlubší dojem. A já mám pocit, že by se to mělo šířit. A než příště utratíme pár stovek/tisíců v obchoďáku, možná se zamyslíme nad tím, kdo to tričko ušil a hlavně za jakejch podmínek.

... takže děkuju vyšší moci za to, že nejsem moc fashion a nakupovací..

PS: V článku máte proklik na epizody z "reality show" (já bych to spíš nazvala dokumentem), tak na to mrkněte, je to v norštině s anglickejma titulkama.

1 komentář:

  1. Já se na to určitě podívám, už jak jsi to sdílela na tlamoknize mě to zaujalo. PS: Taky nejsem moc hadrový tip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)