26. ledna 2015

Random nevimkolikátej

Nejsem teď vůbec na Instagramu, protože můj mobil nezvládá použít ani jednu aplikaci současně s přijímáním SMS, takže mám sice inteligentní telefon, ale je mi na houby, protože ho používám stejně jako bych používala legendární Nokii 3310... tolik k úvodu.

Četla jsem toto.

Přítel snědl skoro celý balení 6 let prošlejch
oplatek. Myslim, že dal rekord!




 
Myslim, že Roxy. Myslim, že Skyline.



Tohle má moje křehkách blonďatá, 30 kilo
i s postelí vážící sestra na dveřích :))
 
Perlová svíčka.

Četla jsem i toto..


Z balíčku od Claire :)

Předvánoční výroba vosích hnízd.

Cibulačka.

Supr hra!

Mám zmijozeláckej hrnek, nejlepší!!

Festival svobody.

Řikám mu, ať tam flákne vejce. Tak ho tam fláknul...



Muffiny.

Poprvé v životě mi uvařil - vločková kaše se skořicí
a banánem! Ach!



2 komentáře:

  1. Ty jo, já měla podobný problém s pracovním mobilem (a byl to taky můj jediný chytrý telefon), tak jsem se na to vykvákla a pořídila si nový.

    Nejvíce se mi líbí fotka toho, jak dělal Č. bramboráky, to prostě nemá chybu :D A jde vidět, že se už zlepšil protože vločková kaše vypadá skvěle, palce hore!

    PS: dala bych si včelí úly nebo muffiny!

    OdpovědětVymazat
  2. Hahaha, to vejce mě vážně pobavilo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)