23. listopadu 2014

Život s pseudodredy

Pseudodredy jsou super alternativa pokud toužíte po dredech, ale nechcete si ničit vlasy. A nebo třeba pokud nemáte vlasy dostatečně dlouhé, pseudodredy jdou už na 3 cm dlouhé vlasy. Pokud ještě váháte, neváhejte a jděte do nich!

Pseudodredy jsem dostala k 18. narozeninám a už jsem se o nich trochu zmínila v článku o vlasech. Co to vlastně je ty pseudodredy? Pseudodredy jsou dredy z umělého materiálu (kanekalon), které se napletou na vaše vlasy. Ačkoliv to vlasy taky ničí, ne tolik jako udrhání do pravých dredů. Několikanásobně zvýší váš vlasovej objem a tíhu hlavy, zvlášť jsou-li namočeny :) Ty moje byly dlouhé k pasu, fialové a bílé.


Výhody pseudodredů:

  • kdykoliv se dají sundat a zase nandat (čili se daj využívat opakovaně)
  • tolik neničí vlasy (i když trochu jo)
  • délka může bejt jakákoliv
  • jsou v mnoha různejch barvách
  • po troše cviku si je můžete vyrobit i sami!
  • můžete si je nabarvit fixkou (to mi udělala spolužačka na střední - jeden bílej dred se záhy stal zářivě růžovým a stačila k tomu jenom zvýrazňovačka :)) )
  • dají se různě vázat a nepotřebujou gumičku
  • namotání zvládla i moje máma, takže ta vaše určo taky.. a nebo kámoška
  • jsou zatraceně stylový!

Nevýhody pseudodredů:
  • jejich tíha - první týden vás bude pobolívat za krkem
  • nedají se mýt a když se umyjou u kořínků, šampon se většinou úplně nevymyje
  • v létě je v nich vedro, v zimě se nevejdou do žádné čepice
  • když odrůstají, nevypadá to moc dobře (cca po 2-3 měsících)
  • vydrží chvilku a pak se musí sundat a znovu namotat
  • vlasy se pak dlooouho a těžko rozčesávají
Hodně vzbuzujou pozornost. Babičky se budou křižovat a skoro omdlívat, mladší ročníky se rozdělí na dvě skupiny - jedné se to bude líbit, druhé moc ne. Nicméně já si myslím, že co vám je po lidech, dyť vám to může bejt jedno, že se jim něco nelíbí, je to váš styl! :) 

Já jsem teď stylově trochu jinde, ale kdybych neměla kancelářskou práci a byla ještě víc free jako na střední (teď je ze mě uťápnutá bába), rozhodně bych dredy nosila furt. 


6 komentářů:

  1. Tohle si mi vždycky hrozně líbilo :D Můj první kluk měl dredy :D Ale vzhledem k svému věku a práci si to už asi nemůžu dovolit... a hlavně by se to ke mně asi ani nehodilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no, ta práce, tam je to vždycky na pytel.. :/
      Jinak já jsem vždycky snila o klukovi s dredama! <3

      Vymazat
  2. Na Střední a výšce jsem si hrozně chtěla nechat udělat dredy pravé, měla jsem dlouhé vlasy a myslela jsem si, že zrzavé dredy by byly hodně free, cool a in. A jak jsem tak furt tápala a váhala, tak jsem nakonec ráda, že je nemám, protože kdo ví, jestli bych měla to pracovní místo co mám teďka, že jo. Škoda, že se toho lidi furt bojí a mají k tomu předsudky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...což je další z důvodů mé nenávisti k naší zemi! Jinde po Evropě to tak neprožívaj, kdežto tady se každá odlišnost trestá odnětím pozitivní pozornosti a možnosti získat oukej práci :))

      Vymazat
  3. Já jak studuju veřejnou správu, tak mám takový dojem, že úředníci nesmí mít dredy... Ale teďkom si nejsem úplně jistá :D Ale mám dojem, že ani sestřičky nesmí mít dredy. Kamarád na zdravce si bude muset obvazovat i tetování na ruce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji studovala :) Na střední ok, na praxi to neřešili (ale to jsem asi zrovna byla jen v knihovně). Až pak dostuduješ, tak stejně nebudeš pracovat ve VES, protože to je tak debilně placený, že si ty dredy klidně můžeš nechat dát :)))

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)