5. listopadu 2014

Tip na gáblík: Restaurace Havana

Včera jsme se byli s Č. podívat na byt ve Vršovicích a při té příležitosti jsme zašli na večeři. Poblíž bylo restaurace Havana, což je (nečekaně) kubánská restaurace. Leží v ulici 28. pluku, kousek od zastávky Na Míčánkách.

Restaurace vypadala děsně fešně hned jak jsme vešli. Pro mě byla plná atmosféry - malovaný zdi, umělý okno, busty a cedule, doutníky. Na stolech svíčky. Řešení restaurace zajímavé - stoly jak v prostoru, tak ve "výloze" na stupínku a pokud chcete soukromí, jsou tam i boxy, kde je ale pořád dostatek světla (což většinou nebejvá).

Ceny jsou vyšší, než klasický pražský, jak už to u takovejchhle specializovanejch restaurací bývá. Já jsem si dala kuřecí prsa v sušené šunce se sýrovou omáčkou za 139,- a hranolky za asi 40 Kč, přítel si dal Mesitas de Cerdo, což je rýže s masem a něčím. Moje bylo moc dobrý, ale ne nijak zajímavý, žejo (páč je to jen flákota z kuřete). Drahouš vypadal, že si pošmakoval, já jsem ale neochutnala, protože jsem nemocná, tak jeho výběr hodnotit nemůžu :)

Restaurace by na mě působila celkem standardně se špetkou zajímavosti díky té Kubě, nicméně co musím "vypíchnout" (nesnáším tohle slovo, protože ho furt řikal Rytmus v SuperStar, blee, ale nic jinýho mě nenapadá..) je obsluha! Obsluhoval nás velmi milý profesionální a sympatický číšník. Abych pravdu řekla, tak ve srovnání s jinými restauracemi, kde je úroveň obsluhy značně pokleslá, jsem byla fakt dost překvapená! Páč lidi jsou páni tvorstva a ovlivňujou všechno, stejně tak působěj na mě a ovlivňujou mou "restaurační" spokojenost - jídlo a restaurace může bejt sebelepší, ale když je obsluha debilní, už tam prostě svoje peníze utrácet nepůjdu. Sem bych šla naopak klidně jen na pivo a vím, že se ke mě budou chovat tak, jak by se k zákazníkovi chovat měli.

Sorry za kvalitu fotek, je to jen mobilní a za romantického přítmí. Prostě si tam skočte a uvidíte, že je to tam fajn! :)

www.cubito.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)