16. října 2014

Děsně velkej random!

Knížka pro skorotchýni :)

Frgál. Borůvkovej. Óóó..

Levandulovej stánek!


Poprvé jsem pila Cosmopolitan. Nevim, co na tom
v tom Sexu ve městě viděj...


Big Soft Kamilka.. to jsem prostě já :))
 
RockCafé.. vopruz a ultradrahý pivo.

Z Letný.

Před focením.

Kreativní dar ke čtyřiadvacetinám pro mou nejlepší kamarádku. Malovala jsem já i Č. Jmenuje se to "Letící liška"!

...připravena na pink party. Mašle z igelitu.
 
Heřmánkovej čaj. Nejlepší.

Boží dětský záchody ve škole ve Velký Chuchli!

Ochutnala jsem frozen yoghurt. Ty věci na ozdobení
a ochucení jsou mnohem lepší než samotnej jogurt.

Můj velectěný muž! Inkognito!

První fáze hladu.

Dvě minuty před tím, než se mi zarafnul do ruky. Pes, ne přítel.

Druhej den po tom, co se mi zarafnul do ruky. Pes, ne přítel.



9 komentářů:

  1. Ty bláho Tbe kousnul takový ňuňajz? Chudáku :( ty hajzlíky jsou naprosto úžasné, když to srovnám s našimi zááchody na školách, tak to je nebe a dudy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, on se tváří jak největší mazel, ale je to ďábel!!! :))
      Žejo viď! Ono je to nový křídlo školy, tak to je takový krásný .)

      Vymazat
  2. Pekny random. Ty zachody jsou bozi, takovy zabickovy :-D Jinak drzim pamce, at se ruka brzy zahoji ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, kouká nějak divně. Pes, ne přítel. Co jsi mu udělala, že tě rafnul?
    Jinak super random!!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rámci běžného hýbání jsem se mihla rukou před jeho xichtem a asi se lek, nevim, tak se zakousl :)

      Vymazat
  4. Nelíbilo se Ti v Hard Rock Café? Já jsem tam byla dvakrát na večeři a byla jsem nadšená. Hlavně teda jejich sbírkou, pro mě jako pro hudební fanynku neskutečné! Pivo si pamatuji, že měli kolem 50 Kč, což je bohužel standardní cena vzhledem k lokalitě. Ale gift shop byl drahý neskutečně :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme platili 70.- za jedno, což neplatíš ani na Staromáku na stánku :) Hnus.
      Ohledně té sbírky jsem trochu skeptická, že je pravá.. i když.. s tím kolik stojí to pivo si to síť HRC bude asi moct dovolit .))

      Vymazat
  5. hehe, no vidím, že naše svokry majú rady rovnaký typ čítania :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)