14. srpna 2014

Recenze: Na stejné vlně

Tak tohleto jsem vyhrála v soutěži s Neoluxorem (děkuji!). Ještě ve Španělsku mi byla výhra oznámena a protože Sašenku Potterovic mám fakt ráda, na knížku jsem se dost těšila.

Zdroj: ibestof.cz
Z Neoluxoru na Václaváku jsem si odnášela s pocitem "Ha! To jáááá jsem ji vyhrála! To jááááá si ji teď přečtu! To jáááá jsem ta šťastná!". Jak už víme, samochvály není nikdy dost, že.

Story se děje v Londýně, kdy dva roky zasnoubená jednatřicetiletá Grace pomalu ztrácí trpělivost a uvažuje o rozchodu se Spencerem, který, ač Grace požádal o ruku, o svatbu nejeví zájem. Shodou okolností na oslavě svejch narozenin, kde se Spencer zleje jako dobytek, potká Grace bývalého spolužáka ze střední školy.

Jak již všichni tuší, není to ledajaký spolužák, byly tam v mládí nějaký techtle, takže když Grace Jimmyho spatří a pak s ním jede shodou okolností taxíkem domů, příběhem to začíná vířit.

Jak knížka dopadne, to je jasný každýmu od začátku už jen z proma knížky "Na to nejlepší se vyplatí si počkat". Nicméně knížka je psána v několika dějových liniích, které mi ze začátku daly problém s orientací, ale po cca 70 stránkách už jsem si hladce ujasňovala o kom se zrovna mluví, takže se nebudete nudit.

Knížka je velmi dobrá, jedna z nejlepších od Alexandry Potter. Je vtipná, čtivá, na léto fakt super! Není to žádnej holčičí blábol jako od Steelové. Na Není přání jako přání to ale nemá, to je totiž ještě krapet vtipnější. Líbí se mi, že se dozvídáme o osudu Graciiné kamarádky Rhian, dozvíme se taky něco o Graciiné kolegyni, ke konci se dočteme, jak to s Jimmim na té střední vlastně celý bylo a abych nezapomněla - dozvíme se taky, že Jimmy měl taky před svatbou! Knížka si, ačkoliv je naprosto předvídatelná, stále uchovává drobet napětí, kdy si říkáte "Tak bude to tak nebo ne, sakra??". Zkuste ji! :)

Knížku hodnotím 80 %.

Název: Na stejné vlně
Autor: Alexandra Potter
Počet stran: 400
Nakladatelství: Kristián
Rok vydání: 2014
Rok vydání originálu: 2010
Vazba: Vázaná s přebalem
ISBN: 978-80-87530-38-2

2 komentáře:

  1. Knihy od Porterovej sa mi páčia už len tým obalom, aj napriek tomu, že som nečítala žiadnu z nich láka ma to fakt. Ešte mám rada Jane Austin, ved povestná Pýcha a Predsudok zožala ovácie aj vo filmovom vydaní, nuž Pán Darcy bol fakt neodolateľný fešák.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si od Alexandy Potter určitě přečti "Já a pan Darcy"! :)

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)