27. července 2014

Běžnej tejden nezaměstnaný slečny

Doma jsem už devět dní. Hustý, co?

Za tu dobu jsem konečně stihla vidět všechny svoje kamarády, zajít dvakrát do kina, oslavit narozeniny, odepsat na čtyřicet pracovních inzerátů, jít na dva pohovory, několikrát se znovu zamilovat do svého milého muže, několikrát si uvědomit, jaký mám super kamarády, konečně jsem mluvila s dědou, byli jsme v lesní zoo, viděla jsem kamarádčino miminko,.... a teď vám sem o tom hodim malej report, jo? 

Minulej vejkend jsme byli s Č. v Plzni. Chtěla jsem o tom napsat samostatnej článek, ale byla jsem líná, tak to prsknu takhle sem. Přivítání na letišti bylo moc milý, motýli v břiše, láska, touha. Chápete :) Jeli jsme rovnou do Plzně, kde jsme měli romantický plány v romantickým pěkným hotelu Irida. V Plzni jsme si zašli na véču do Staré sladovny, což je středověká restaurace. Jako dobrý to tam bylo, atmosféru to má, jídlo super. Ale nevim, nějak to furt nemá na Dětenice. A druhej den jsme se byli koupat v Hracholuskách. Tam přesně vidíte ten rozdil mezi tím, když se jde koupat španělská rodina a nebo česká rodina. A pak v ZOO. Plzeňská zoo je fakt trága. Nechoďte tam. Kdyby tam aspoň měli slony, tak jim ten nedostatek zvěře a nudu odpustim, ale takhle...   
Trabanti, kterejma jezděj Afriku,
se jmenujou Egu a Babu.
Proto to mám na xichtě.
V pondělí jsme (asi) byli s Č. v kině na Love songu. Já mám tuze ráda Keiru, takže jsem na to chtěla jít hlavně kvůli ní (a proto, že ten plakát mi byl sympatickej). Jako dobrý. Není to žádná pecka, prostě hudební film se zajímavým dějem a příjemným závěrem. Dobrý, oddechovka.

V úterý jsem courala po městě, v knihovně a pak jsem se viděla s kamarádkou. Daly jsme si lambrusco na náplavce. Teď mi tak dochází, že v tom kině na Love songu jsme vlastně byli s Č. v úterý po tomhle kámoščím srazu.

Ve středu jsme s Č. podnikli vejlet do Žlutejch lázní, kde byla přednáška Dana Přibáně, co s kámošema projel Hedvábnou stezku, Afriku a Jižní Ameriku. Tentokrát šlo o pokec o Africe (Trabantem napříč Afrikou) a bylo to fajn. Když budete mít možnost, zajděte.

Ve čtvrtek jsem se byla kouknout na miminko. Vyrostlo! To nechápu, že ty mimča tak rychle rostou! A večer jsem měla sraz s dalšíma kamarádkama. Byly jsme na náplavce (zase) a pak na véče. Moc fajn večer!
Kozy.
V pátek jsem spala u Č. Šli jsme na procházku do lesní ZOO ve Velký Chuchli. Neberte si do lesa sandálky, prosimvás. I když je tam asfaltka. 
Večer jsme seděli jsme na zahradě na lavce s vínem a se psem, kterýho jsme vytrvale hladili, jinak se packou dožadoval pozornosti. A vona to neni žádná prča, když vás packou flákne bernskej salašnickej... jo, přeháním.

V sobotu nastal den D! Oslava narozenin, letos ve stylu Sladké párty. Dress code bylo prostě něco sladkýho. Nenapadlo mě, že největší problém s vohozem nakonec budu mít já (a Č. samozřejmě, ale to je normální, protože všechno nechává na poslední chvíli). Dostala jsem hromadu sladkostí (který se bránim sníst!...no, když teda nepočítám krabičku Leonidas pralinek, kterou mám tady vedle sebe otevřenou a poloprázdnou...), víno, čtvery náušnice, spoustu pusinek a přání. Ale už teda nikdy nebudu pít pivo a na to tequillu, hubolepa, rumy a vodku. 

Na sobě jsem měla náhrdelník z marshmallow, z bompar, na noze náramek z bompar, na hlavě věneček ze žížalek JoJo, puntíkatou fialovou sukni a béžový triko. 

Vyhrnutý kalhoty jak mamina. Ale vono bylo
úděsný vedro.
V neděli (dneska) jsme zašli do kina na Hercula. Je to takový pokoukání pro holky, protože kromě záběrů na Hercula v bederní roušce to za nic moc nestojí. My jsme na tom byli ve 3D a to jako docela láká si šáhnout na ten jeho vytvarovanej pupíček, no. Dneska to vidim na zajímavý sny..

..a pak jsme šli na šlapadla. To je taková prča! Půjčili jsme si jedno z Žofína z jedný půjčovny, kam vás už od vchodu směrujou cedule s pirátem. Za stopade na hoďku a maj i labutě! (tu jsme teda neměli, byli jsme seriózní, páč už jsme velký, žejo? Ale jak já jsem ji hrozně chtěla!!). A pak jsme byli na véče v restauraci U Dobré Myšlenky, která je kousek od Palackýho náměstí. Je to tam super! 
Č. si dal hovězí burger.

Já jsem si dala krémové rizoto s kuřmasem. Měla
jsem si dát taky burger.
Co jste podnikli v tejdnu vy? Máte v Praze oblíbenou restauraci, kterou byste mi doporučili? :) Mějte se a smějte se!


11 komentářů:

  1. Právě jsem se vrátila z dovolené, je tři čtvrtě na pět ráno a já už sedím v práci. Peckovej návrat do reality! ;-) Restaurace v Praze? Čínu v Hostivici, ale ne u Číňanů, ale u pana Suchého ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš fuj, ve tři čtvrtě na 5 bejt v práci! :))

      Vymazat
  2. Hezkýý, jde vidět, že si to tady užíváš :-) Tak je to správný, dokud máš"prázdniny", užívej ;-) Já jsem nepodnikala nic zajímavého, krom toho, že jsem se celý týden vzpamatovávala z Coloursu a tento víkend drandila na kole se nic zajímavého neděje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký ty Colours byly? :)

      Vymazat
    2. Naprosto úžasný, a to až tak, že jsem si musela vzít v pondělí sick day, abych byla schopná se vůbec vzpamatovat :D Spousta neznámých kapelek překvapilo, a nebyly špatné ani ty známé. Jediný, kdo mě kapánek zklamal byla Zaz.

      Vymazat
    3. Na Horkýžích jsi byla? :)) Já jsem tam chtěla hlavně kvůli nim a pak kvůli Iyeoka (myslela jsem, že jsem jediná z ČR, kdo ji zná :))) ). Jinak mě tam nic moc nezaujalo.

      Vymazat
    4. Jasně že jsem byla na Horkýžích (mimochodem budou na hradech a zámcích, tak je asi uvidím letos podruhé :D), byli skvělí ;-) a Iyeoku jsem bohužel nějakým stylem vynechala.

      Vymazat
  3. Dan Přibáň je frajer největší, nejvtipnější! ;) ♡ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kozy jsou tak zlatý, děsně bych chtěla kozu domu! A celej tejden se válím u německýho moře a je to boží, i když studený (a jsou tu fakt hezký mužský, vůbec né jako Němci, co jezděj k nám očumovat zámky).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vole, řekni mi, proč k nám jezděj jenom ty zbytky?? Vyfoť :)))

      Vymazat
    2. Asi pro ně nejsme dost dobrý, pche. Vydám speciál o německých fešácích! :D

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)