8. června 2014

Recenze: Božský cizinec

Jestli to ještě nevíte, já docela ráda čtu erotiku. A opravdu nepatřím do davovýho šílenství, který se týká Padesáti odstínů šedi. Ano, četla jsem první díl. Ne, nedostalo mě to tolik jako většinu matek na mateřský dovolený, který se doposud ostýchaly s manželem diskutovat o sexuálních fantaziích (upřímně nechápu, že se lidi vezmou, když se bojej mluvit o tomhle..co myslíte?).

Pořídila jsem si na doporučení ze Studentpointu knížku Božský cizinec, která je volným pokračováním Božskýho bastarda (kterýho jsem nečetla, ale to mi nijak nevadilo). Takže je tady první recenze na knížku. Jestli jich bude víc, to zatím nevím :)

Zdroj: martinus.cz
Knihu napsaly dvě paní - Christina a Lauren (příjmení nevím, není důležitý) a Christina Lauren je jejich pseudonym. Je psaná jak z pohledu hlavní hrdinky Sáry, tak taky z pohledu "jejího" Maxe. Kniha je co šest stránek protkaná erotickou událostí. Je psaná čtivě a není to vyloženě sprosťárna. Sára je sympatická a krásná, potká úspěšného Maxe-děvkaře v klubu, kde se s ním opilá vyspí. Pak se náhodou potkají znovu a protože jim to "v posteli" klape, dohodnou se, že se budou nezávazně scházet každej pátek. Sára má okolo sebe bariéru, protože jí předešlej vztah dost nepěkně nevyšel, ale Maxe si postupně pouští k tělu. Jak to dopadne s Maxem je nasnadě. Knížka má předvídatelnej konec, ale o to vůbec nejde. Je jiskrná, vzrušující, čtivá, sympatická, inspirativní, smyslná.

Potěší, řekla bych, jakoukoliv věkovou kategorii. Co bych trochu vytkla je závěr, kdy se Max chová trochu jako holka. Když roli chlapa píšou dvě ženské, asi se nemůžou nikdy správně trefit do chlapskýho přemýšlení.
Zdroj: weheartit.com
Obálka se mi líbí, je jednoduchá a poměrně lákavá.

Knížku hodnotím 90 % a po příletu do Česka si pořídím i první díl a třetí díl - Božský hráč.

Název: Božský cizinec
Autor: Christina Lauren
Počet stran: 320
Nakladatelství: Jota
Rok vydání: 2014
Rok vydání originálu: 2013
Vazba: Vázaná s přebalem
ISBN: 978-80-7462-515-2

1 komentář:

  1. Ještě, že je ten internet anonymní, alespoň tu můžu přiznat, že také ráda čtu erotiku. Na "Cizince" se ráda podívám, děkuji za tip ("Odstíny" mě naštěstí minuly). Já ráda i historii, mezi moje nejoblíbenější patří Lisa Kleypas a Robin Schone. Pokud ti historie nevadí (viktoriánská Anglie, středověk atd.) zkus knížku Extáze (obsahuje 4 povídky od různých autorek) nebo Moment překvapení nebo Darebáky zbožňuji. V každé jsou 3 povídky. Samotnou autorku si doporučit netroufnu, protože to s nimi často bývá jako na houpačce a pak třeba máš jiný vkus. U těch povídkových je dobré, že zjistíš jaký má autorka styl a podle toho si jí můžeš vyhledat dále. Jo a ještě mám v hlavě takovou zajímavou knihu, kterou tedy nevím, kam zařadit - název Mandle, autorka Nadžma. Z moderních potom zkus Hot Boys od M.T.Majar. Ta je skvělá, vtipná, erotická, z mužského pohledu, psané ženou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)