4. června 2014

Jsem moderní, mám instáč!

Před tím, než jsem odjela do Španělska, se mě kamarád ptal, jak budeme ve spojení. A následně se mi dost vysmál za to, že nemám 'smárt foun' a tedy ani žádný světový vymoženosti, jako jsou aplikace Viber nebo WhatsApp. Ještě pořád nechápu jeho reakci. Považuju se průměrného konzumního člověka (bohužel), ale až tak konzumní, abych musela mít nejnovětší typy mobilů, nejsem. Dokud tedy můj starej foun sloužil, neviděla jsem důvod kupovat si novej a nějaký aplikace mi byly dost jedno.

Nicméně co čert (osud?) nechtěl, mobil se mi po čtrnácti dnech v Katalánsku rozbil (přestaly fungovat dotykový čidla), jala jsem se tedy koupit si mobil novej. Sehnala jsem v nějaký outletovým španělským e-shopu Samsung Galaxy Ace za 60 euro (dost dobrá cena), takže teď už jsem 'smárt' a moderní a mám takový ty fajn aplikace, který zajistěj, že svoje soukromí veřejně servírujete na stříbrnejch podnosech. Když jsem tuto skutečnost sdělila onomu kamarádovi, řekl mi, že aspoň budu víc v kontaktu s lidma. Klepu si na čelo. Poněkud smutné, že dneska se míra kontaktu měří přes smart phony... a jestli to zní ublíženě tyhle dva odstavce, tak jo, jsou ublížený!

Musím uznat, že ten Instagram je super věc. Jednak se mi ty fotky do čtverečku líbí a taky ráda sleduju fotky jinejch, protože ty insta-fotky mají nějakou atmosféru. Na instagramu mě můžete sledovat přes proklik vlevém sloupečku. Fotím každou kravinu, protože se teďka potřebuju toho moderního světa nabažit!
Ulice v Sant Celoni, kde teď bydlím.

Erotický čtivo na cestách. Dost blbej nápad, když máte přítele daleko... .))

Hodila jsem si vlasy do fialové. Po čtyřech umytích už to spíš působí
hnědě s vínovými odlesky. 

Cava - katalánský šáňo. Prej to je úplně jiný a samozřejmě lepší, než
šampaňský, ale podle mě to chutná úplně stejně.

U prarodičů. Bazéééén, jůůů. Až bude ještě větší teplo, budu
se v něm rochnit celej den (když zrovna budeme tam).

Našla jsem dalšího milovníka Frozen!

Kostel a sluníčko (který není vidět).

Narcistická fotku s pracovním názvem "Samara".

Měli masky na vlasy za 2,47 euro! No nechte je tam!

Jedla jsem škeble. Už si nepamatuju, jak chutnaj, ale moc mi
nechutnaly. Měla jsem jen jednu :))
Jak moc komunikujete s lidma? (rozuměj - kolik máš aplikací) :)))

5 komentářů:

  1. Začínám být nechutně konzumní a mám spoustu aplikací v telefonu (a používám asi tři.)Smárt foun jsem taky nechtěla ale dostala jsem jej přidělený z práce, takže jsem tomu neunikla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já si myslím, že já budu mít taky hromadu aplikací, až budu mít net v mobilu a nebudu odkázaná jen na wifi :D

      Vymazat
  2. Ja jsem asi hrozne out, nic takovyho nemam a ani nejak netouzim:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. hihi, tohle jednou dostane každýho :) Já jsem byla docela odpůrce, ale dostala jsem od přítele k narozeninám taky něco jako chytrej telefon (a to mám narozeniny až za pár dní a mobil mám už asi měsíc, prej se na ten můj starej nemohl koukat) a už si frčím. Fejskůk, instáč, fórskvér a zjišťování polohy (zajímalo by mě, jaký všechny polohy to dokáže zjistit, když je to tak chytrý)! No jo, pokrok nezastavíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo dobrý, kdyby to umělo zjišťovat i jiný polohy.. :D Snad by se to nesdílelo na fb... :D

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)