10. května 2014

Sobota patřila Barceloně!

Poznatky z celodenního výletu do Barcelony (o němž si můžete přečíst na mém zbrusunovém blogu PŘESNĚ TADY) jsou takovéto (plus nějakej random):

  • není dobrý vzít si na tůru levný sandálky (bolej mě nohy jako prase)
  • 90% Španělů má tetování
  • Barcelona je vážně krásná, ale ne tak jako Lausanne nebo Kodaň
  • miluju focení jídla!
  • všude tady najdete čerstvý i různě zpracovaný ovoce a za velmi dobrý ceny
  • palmy jsou naprosto boží!
  • máte-li vytetovanej podpis Dalího na viditelným místě, všichni vás chtěj vzít do jeho muzea v BCL
  • ...ale zatím jsem tam nebyla
  • Gaudí měl vážně zajímavý architektonický nápady!
  • Španělky hodně nosí dřeváčky (ne ty typický holandský, ale sandále na dřevěným podpatku)
  • hrozně se mi ty dřeváčky líběj!
  • ...a jsou drahý! Okolo 85 euro
  • Katalánci jsou velmi hrdí
  • všude v Katalánsku uvidíte na balkonech a v oknech katalánský vlajky
Placa de Catalunya

Španělská značka, kdybyste nevěděli. A čte se to přesně tak, jak se to píše.

Ulice La Rambla.

Dobrotky na La Rambla.
Nová kolekce v HM. Líbí se mi velmi ta kombinace barev a materiálů. Už je v ČR?

Kostel.

Přístav.


Sagrada Família z písku. Oooooo!

Hrozně se mi líbily ty balkonky.

Z trhů. Z úžasnejch trhů!
PS: Budu samozřejmě ráda, když se stanete pravidelným čtenářem i na Fialovým cestování :)


4 komentáře:

  1. Nádherný fotky! Hned bych jela za Tebou! V Desigual mají hadry dle mého gusta. Jakože ne všechny, ale spoustu bych si tam vybrala. Každopádně nevím jak tam, ale u nás jsou ty ceny šílené. Chodím to tam akorát očumovat :) A už jdu sledovat fialový cestování :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se v Desigualu dřív hodně líbily kabáty, ale teď už ho má každej a navíc to lidi neuměj kombinovat se zbytkem hadrů, tak se mi trochu zprotivily. A ty ceny v ČR jsou fakt šílený. Tady to nosí každej, tak asi nebudou tak děsný :)

      Vymazat
    2. Je fakt, že spousta lidí tyhle hadry neumí kombinovat, to jo. Od té doby, co otevřeli tady v Ostravě jeden obchod, otevřeli další 2 pobočky, a nosí to každá "alternativní" žena, která na to má, souhlas ;)

      Vymazat
    3. Mě nejvíc štve, když si nějaká lejdy koupí ten kabát, kterej už tak je dost výraznej, a k tomu si vezme ještě třeba kostkovaný gatě.

      Vymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)