25. února 2014

Bezhlaví pávi

O víkendu jsme si s mužem udělali romanťyku. Jeli jsme na víkend do Kroměříže. Ubytovali jsme se v hotelu Excellent, kterej na nás působil mile a útulně, ale personál byl poměrně chaotickej. Platili jsme měsíc předem přes Benefit Plus (benefitovej systém od zaměstnavatele) a při příjezdu nám bylo sděleno, že nedostali od BP žádný peníze. Ačkoliv byl pán ochotnej situaci řešit, byl milej a pohodář, nepůsobilo na mě dobře, že mají s BP uzavřenou smlouvu, ale neví o tom, natož aby věděli jak to chodí při úhradě rezervace přes tenhle systém (hotel musí poslat BP fakturu, kterou následne BP proplatí).


Pokoj byl dost vintage - historickej nábytek, kytičky na závěsech, na peřině, na zdech od koupelny. A pozor, i když byly kytky pokaždé jiné, celkově to spolu ladilo! Postel byla příjemná, ale poněkud hlučná (matrace vydávala při pohybu zvláštní zvuky). Z estetickýho hlediska mi vadila megaplazmová televize, od které můžete vidět kus kabelu podél zdi (tam mezi okny) a která trčela pod stropem do prostoru a ničila kouzlo historična.
Veverka Matěj. Poslouchá punk, proto to číro!

V kroměřížským zámeckým parku jsme se procházeli asi hodinu a půl (fotografové na dovolené, chápete..). I když bylo zataženo, bylo tam pořád co fotit: Veverky, pávi, paviáni, neidentifikovaní ptáci, velkej kovovej deštník, mě bez trička, mě bez podprsenky (fotky budou použity k připravovanému článku, takže kdo chce vidět moje pěstované sádlíčko, nechť vydrží :)) ) a podobně. Níže zmíněnej bezhlavej (živej) páv.


Tak jo, kecám. Tu hlavu má schovanou někde vzadu. Ale vypadá to přesvědčivě, co? Dole už věž kroměřížskýho zámku. To počasí bylo fakt hnusný. Odpoledne se krutopřísně rozpršelo. My jsme ale naštěstí nakoupili zásoby alkoholu a usídlili jsme se v hotelu.


Pravej nefalšovanej jelen.


Trocha surrealistickýho textu: "Kuchyňský kout se spojil s českým jazykem a vznikla koruna česká."
 Mě hrozně berou hotelový snídaně (tohle dole je teda večeře samozřejmě). Hrozně ráda si dám něco, co pro mě někdo připravil. Připadám si hýčkaná! Dám si od každýho trošku - vajíčko, sýr, okurku, pečivo, bábovku, nutellu, atd. Pak jsem samozřejmě přejezená jako blázen, ale snídaně je základ dne a pak - do hotelu nejezdíme tak často, tak si to musím užít! :))
Vepřové špalíky s omáčkou a hranolkama, tatarák.
 V neděli jsme se přesunuli do Prostějova, kde jsem žila a kde bydlí můj děda. Užívali jsme si skvělou prostějovskou zmrzlinu (bude nový zmrzlinový záhlaví!), sluníčko, vůni jara, klídek.


 A pak jsme jeli do Lutotína, vesnice u PV. Na polničce mi Drahý půjčil svou Kiu a já jsem jela. Jela jsem jako drak! Vymlela jsem asi stopadesát výmolů a kaluží, byla jsem mírně hysterická, ale pak jsem dojela  zase až do Prostějova. Nechápu, že mi v dubnu nedali ten řidičák!

Mám debilní vlasy, vypadám jako ruskej elf.
 Zapomněla jsem zmínit, že jsme v hotelu v Kroměříži líbali okno. A dělali jsme takovýhle krásný fotky za sklem. Foto samozřejmě můj milý Česťa - http://cestmirjira.com/


A na závěr drobnůstka: Nevim proč, ale hrozně se mi líbí, jak je tahle fotka barevně laděná:


Inu, pokud chcete na výlet po Česku, zkuste Kroměříž. Je tam krásně, poměrně živo (dokonce jsme viděli i hudební klub!). Je tam super kavárna na hlavním náměstí (Café Amadeus), kde mají divadelní sedačky a dorty a poháry pojmenované podle skladeb Mozarta. Stylový!

Povězte mi jak to máte s hotelovejma a víkendovejma pobytama vy! :)

6 komentářů:

  1. Jéé to je ale hezký víkend :) Moc se mi líbí snad všechny fotky. Nejlepší je Matěj, je to moje krevní skupina! A hláška ruskej elf mě docela dostala, náhodou Ti to sekne ;) Já si hotelové snídaně užívám na služebkách. A vždycky tam mají ty stejné švédské stoly, takže už skoro nevím co jíst. Mnohem raději mám teda snídaně, které si dělám já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      A kde pracuješ?

      Vymazat
    2. To je přísně tajné ;) U jedné IT společnosti, a na služebky jezdívám do Phy, kde si na karlíně v jednom menším penzionku dopřávám :)

      Vymazat
  2. Vypadá to na pěkný víkend :) My si teď rezervovali s přítelem víkend v jižních Čechách na začátek května, tak doufám, že hotel bude pěkný a jídlo se bude dát jíst :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale pták! Super :) Ale nejlepší je stejně ten malinkatej pankáč, beztak bude ze Strakonic :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)