5. ledna 2014

Vypatláno v prosinci!

Jsem nemocná, moc mě bolí v krku, tak doufám, že i přesto bude moje hromádka recenzí na spotřebovaný šminky aspoň trochu čtivá! Přeju vám krásnej novej rok s dostatkem zdraví, lásky, srandy, financí a kvalitních kosmetických produktů. A jdem na to..!









Tahle černá věc je prosím pěkně mýdlo. Čistící mýdlo Avon Planet Spa z tureckých lázní Hammam se mnou neudělalo vůbec nic. Ano, je to dost zajímavá věc, která je i poměrně netradiční a hezky voní, ale nečistí. Používá se maximálně 2x týdně po tom, co se v koupelně "napaříte", abyste si otevřeli póry. Mýdlo by mělo čistit (ty póry), zklidňovat, zhebčit a provonět pokožku. Kromě hebkosti a provonění se nic nedělo. Navíc mi vadí, jak jde z tuha vymačkávat - potřebujete k tomu obě ruce. Taky pěkně prasí vanu, nicméně silnějším proudem vody je po skáze. Mýdlu uděluju tři zmrzliny. Za ty peníze to nestojí, protože třetinu z toho bez rozstřihnutí stejně ani nedostanete.


Víte, já mám hroznej problém sehnat správnej make-up, korektor nebo BB krém, protože jsem dosti bledá. A když už mi vyhovuje odstín, nevyhovuje mi něco jinýho. Make-up Luxe od Avonu mi vyhovoval svou barvou se zdravým broskvovým odstínem, dokonce jsem i snesla, že je tekutej (miluju pěnové nebo make-upy) a zpočátku používání jsem si ho celkem zamilovala. Jenže po nějaké době mě začal štvát. Kromě toho, že kryje slabě, při navrstvení středně, což je pro mou aknózní pleť málo, má taky problém s výdrží a pudrem. Vydrží asi 3 hodiny, potom je potřeba dodělávat. A ten pudr? Když ho přepudrujete, do hodiny se vám "zdrcne" na obličeji a vytvoří se mapy. Ačkoliv příjemně voní, já už ho nechci.


Avéne Cleanance krém pro mastnou pleť je dražší lékárnová záležitost. Stojí okolo pětistovky, takže bych čekala, že bude lepší, než klasické drogérkové krémy. Chmmm, jsem jako dost zklamaná! Mojí mastné pleti nepomohl. Dermatoložka mi poradila mazat klasicky pod makeup ráno a trošku i večer jako noční, že to vtáhne maz a nebudu po 4 hodinách ve městě celá lesklá. Jako maz to vtáhlo. Mastná jsem byla po hodinách pěti. Navíc když jsem dojela balení, mastnota zase spadla do starých kolejí a mastím se celodenně. A smrdí jako lékořice!



Tenhle krém už jsem měla třikrát a pořád se ho nemůžu nabažit! Anew Aqua Youth od Avonu je ten nejlepší krém na světě (nepočítaje krém na dort). Je hydratační jako blázen (můžete mazat tři hodiny v kuse a pleť ho bude pořád sát), má lehkou gelovou konzistenci, voní tak jako... ani nevím, velmi příjemně, neutrálně, nezařaditelně. Sklenička i celé balení vypadá přitažlivě, cena je okolo 350 Kč. Můj obličej byl jako v bavlnce - hebkost, hydratace, nelepil, žádné ucpané póry navíc.


Vy víte, že teď testuju hnědé odstíny všech možnejch barev na vlasy. A taky víte, že obecně mám barvy Syoss děsně ráda kvůli kombinaci jejich výdrže, ceny a padnutí odstínu. Takže nemůžu jinak a čokoládově hnědému Syossu dávám pět zmrzlin.

Jako recenzovat voňavku je hrozně divná věc! Tady asi můžu napsat jen o výdrži, protože jestli se vám bude líbit jak voní je jen na vás. Mně tahle Adidas Pure Lightness toaletka učarovala! Vydrží vonět asi 3-4 hodiny, potom vyprchává, což taky odpovídá její ceně (160 Kč).

Pamatujete si, jak jsem psala o stříbrné Get Big Lashes od Essence, že je nejlepší? Tak tahleta I <3 Extreme je asi o půl procenta ještě lepší! Řasy přirozeně zahustí. Ano, čtete správně, fakt píšu přirozeně! Ona totiž neslepuje, jen mezi řasy nacpe trochu barvy, takže vypadají hustější, ale konečky vidíte pěkně oddělené. Má sympatickej kartáček, se kterým se snadno manipuluje, nežmolkuje ani se neobtiskává a je díky ceně (79 Kč) je to správná studentská řasenka. Musím říct, že jestli bych si měla vybrat jednu řasenku, kterou bych musela používat do konce života, byla by to tato!


Moje vlnité vlasy po lopatky se díky své tíze již příliš nevlní. Musím jim dopomáhat sprejíčky a gumičkami. Sprej Balea Locken Power Spray stojí tak málo, že jsem ho skoro už u pokladny zavrhla. Nicméně se mu tímto hluboce omlouvám a sypu si popel na hlavu- Tahleta zázračná věc vám fakt zvýrazní vlny (máte-li nějaké přirozené jako já) a podpoří jejich vlnění. S pomocí fénu, samozřejmě (žádný sprej vám nenakrčí jen tak vlasy, to umí jen kulma), což je uvedeno na lahvičce. Krásně voní!


Nenechte se zmást, to není jen tak ledajaká kachna! Je to kachna, která má zespodu víčko a pod ním byl uložený lesk na rty! Byl bárbínově růžový, s lehkou vůní, příjemnou nelepivou konzistencí a na rtech tak jemný, že by mu všechny drahé lesky na rty mohly závidět! Koupila jsem ho v Rotterdamu, ale nevěste hlavu, dívky. Objevila jsem, že mají v Nanu Nana sovičky se stejným leskem (že je to to samé vím proto, že v Rotterdamu měli buď kachničky, nebo právě stejné sovy). Tak tam skočte a kupte si ho, protože to prostě musíte mít (už jen kvůli tomu designu!).


Jak vidíte, prosinec byl buď úplně špatnej nebo skvělej. Řekněte mi, jakej máte na daný produkty názor vy!
Přeju vám fajn nastávající tejden! :)


1 komentář:

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)